שוק הנדל"ן של פיג'י פורח: דירות פורחות

איי פיג'י, אחד המקומות היפים ביותר וטהור בעולם. ממוקם בלב האוקיינוס השקט, ישנם כ 333 איים טרופיים, כל מפואר עם חופים יפים. שטח מוערך הן על היופי הבלתי מעורער שלה, אלא גם על התרבות מסבירת פנים ומסביר פנים שלה. החופים הלבנים והים הצלול, מושכים מדי שנה מיליוני תיירים, להוטים להסתכן במקומות הפראיים ביותר בארכיפלג או פשוט להירגע בנוף ייחודי. האקלים הטרופי ואת המסמכים המעטים הדרושים כדי לגשת גן עדן זה, יש, לאורך השנים, עודדו משקיעים לקנות נכס בפיג 'י.


אבל, על פי הסטטיסטיקה, בשנים האחרונות, חלה בום אמיתי בשוק הנדל"ן. המחיר הסביר של הנדל"ן השפיע על הריבית בארץ, ואף הביא להחזר גבוה על דמי השכירות, למרות המצור שהטילה הממשלה. מקורו של ההון הזר שהושקע קשה לזהות, אך, כמובן, יצר "גל חיובי בכל מגזר כלכלי, ובכך מעלה את התוצר הלאומי. העובדים בענף הבנייה והנדל"ן רושמים הכנסות משמעותיות הן עבור מספר המשקיעים המעוניינים לרכוש דירה והן עבור חברות וחברות המבקשות להתיישב בשטח זה. אם לפני כן התיירות הייתה הכוח המניע של הכלכלה של פיג'י, עכשיו ענף הנדל"ן הפך את הכוח המניע. בין המרכיבים אשר העדיפו השקעות נדל"ן, זה בהחלט שווה להזכיר את צמצום הקרקע עלויות הבנייה. תמריץ ממש טוב למשקיעים. בנוסף, מוסדות פיננסיים מקבלים ניירות שהיו חסומים בעבר, וכתוצאה מכך חוזרת אפשרית של הנכס אפילו קל יותר.

זה לא הכל. פרויקטים חדשים נמצאים בצינור, במיוחד בעיר הבירה, המוקדש לבניית חדשנות מבלי להזניח את היבט הירוק. למעשה, ישנם משקיעים רבים (פרטיים וארגוניים) להוטים ליצור נכסים עבור בתי מגורים ובתי מגורים עם אפס פליטות, כמו גם חכם. מצב ללא ספק טוב יותר מאשר בשנים קודמות, שם פיג 'י עברו תקופה של משבר רציני כדי להביא קונים פוטנציאליים רבים כדי לגרש בחיפוש אחר מצב טוב יותר. כמו כן ראוי להזכיר את המצב של נגישות טובה יותר עבור זרים לעומת תושבי שוק הנדל"ן. ההגבלות על זרים הם כמעט כלום, בניגוד לתושבים הכפופים למגבלות, אם כי מעט מגבילים. התכשיט בכתר של הנדל"ן Fijian הוא ללא ספק את הדירה. מספר מבנים הוסבו לדירות בדיוק כדי לענות על הצרכים של קונים פוטנציאליים, אלא גם כדי להגיב על בעיות של עלות יעילות, יעילות ויעילות, אשר יכול להיות מופחת מעט עם בתים חד משפחתיים אולפנים. הוא קיווה כי שוק הנדל"ן יכול תמיד להמשיך ככה, רכיבה על גל של חדשנות הכלכלה הפתוחה.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB