השקעות בנדל"ן: כמה השקיעו אירופאים מאז 2008?

הנדל"ן נותר שוק פעיל במיוחד, בעיקר באירופה. למרות המשבר, למרות עליית המחירים בערים הגדולות, אשר במקרים מסוימים הופכים את השוק לנגיש עבור משקיעים רבים, העובדה שנותרה כי הלבנה נותרה ערובה. זכייה בנכס למעשה, עם הוצאה פחות או יותר משמעותית, היא עדיין מטרה שמנהלים אירופים רבים. הסיבה לכך היא שבטווח הבינוני עד הארוך, השקעה כזו יכולה להיות באמת פרודוקטיבית, אך גם מכיוון שבין מעט הוודאות הקיימות כיום באירופה, בעלות על נכס נוסף היא שם נרדף לביטחון עתידי.

אבל האם תהינו אי פעם כמה השקענו מאז 2008 בשוק הלבנים האירופי? כיצד מדינות האיחוד השונות מתקדמות לקראת שוק הנדל"ן? כדי להבין טוב יותר את המצב בכללותו, בחרנו את עשרת המדינות המובילות שהבדילו את עצמן בתחום זה. נבין כיצד התפתח השוק וכמובן כיצד הוא מתפתח כרגע.

במקום העשירי אנו מוצאים את צ'כיה, אחוז ההכנסות שהושקעו במדינה זו הוא 8%. רמה שעדיין ראויה להזכיר, אם ניקח בחשבון את זה, בתקופה האחרונה אומה זו הוערכה משמעותית על ידי המשקיעים.

במקום התשיעי, שמע שמע, אנו מוצאים את גרמניה. ובכן כן. הכוח הגרמני לא מצליח למצב את עצמו בחמישייה הראשונה. אולי בגלל מחירי הנכסים היקרים מדי, או אולי בגלל חוסר עניין במדינה כולה. אולם המצב ברור. לא היה עניין כזה מאז 2008 ועד היום שמאפשר למדינה הזו לשלוט בזירה.

במקום השמיני תפס המגף האיטלקי. בלה איטליה מגיעה ל 9.22%. אולי בגלל היופי הבלתי מעורער שהוא מארח, בגלל ההיסטוריה שלו או בגלל משבר שהוריד מחירים משמעותית (למעט בערים הגדולות). העובדה היא שהמדינה הזו הצליחה לעקוף את גרמניה (לפחות בתחום הנדל"ן). ממרח נדל"ן שחיסל את המצב!

מיד אחרי איטליה אנו מזהים את צרפת המעודנת. האם המורשת האמנותית אולי תעורר כל כך הרבה קונים? התוצאה די ברורה. המשקיעים מעדיפים הרבה יותר את המדינה הזו בהשוואה לשתי הקודמות, למרות תהפוכות פוליטיות-מוסדיות אך גם מבחינת ביטחון (חשוב על התקפות הרבות שלצערנו פגעו במדינה.

אנו קופצים מהשישי לרביעי, בהתאמה שנכבשה על ידי בלגיה (10.05%) הולנד (10.18%) פינלנד (10.68%). לאחר מכן אנו מגיעים על הבמה. לתדהמת קוראים רבים, במקום השלישי אנו מוצאים את קפריסין. מוזר אך נכון, להתגבר על פינלנד הקרה והבטוחה, ארץ מפורסמת במרדף אחר שלמות בכל המגזרים הכלכליים, אומה חמה ולא כל כך אוונגרדית. קפריסין למעשה מדורגת עם 11.02 נקודות אחוז בשלושת המובילים.

מקום שני שתפס לוקסמבורג. ממצב כה קטן אך מאורגן היטב, יכולנו רק לצפות לציון כה גבוה. מרכז מלא בהזדמנויות נהדרות, המוגדר כטבור אירופה, אנו מאמינים כי עמדה זו היא יותר ממה שמגיע, ללא קשר למספרים. הזדמנויות אבטחה ותעסוקה נתפסו דרכן אל ליבם של המשקיעים, שהחליטו גם להשקיע בהון, ללא קשר להוצאות.

ולכתחילה? נורבגיה עומדת בראש הדירוג שלנו. ההכנסה שהושקעה במדינה זו היא 11.37%. אומה המבטיחה ביטחון, סדר ואיכות חיים אימתנית. המחירים משתנים ממרכז לפריפריה, אך באופן עקרוני, אנו מעדיפים להוציא יותר, אך יש את הנכס על נכס במקום שיכול לספק את ציפיות רבות.

ואתה, באיזו מדינה אתה רוצה להשקיע?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB