מדינות בהן מחירי הנכסים עולים!

אנו יודעים כי שוק הנדל"ן מקבל כעת צורות שונות אשר נבדלות זו מזו בהתאם לדרישת היעד. זה קורה ככל שיותר ויותר סוגים חדשים של משקיעים מחליטים להופיע בנדל"ן. בין אם מדובר באלפי מילניום צעירים, זקנים המחפשים רגיעה או אבות למשפחות שרוצים להתחיל מאפס, אין ספק: הרצון לקנות נכס בשנת 2019 לא השתנה כלל.

למרות עליית המחירים, במדינות מסוימות באמת לא פרופורציונליות, נראה כי הבקשה לא נעצרה.
אבל החלטנו לנתח את המצב העולמי בפירוט, במיוחד לנסות להבין איך ומעל לכל היכן מחירי הנדל"ן הגיעו לרמות כה גבוהות.

פלח היוקרה ביפן, ספרד, סינגפור וארצות הברית אמריקה רשם תוצאות מצוינות כבר בשנת 2018, מה שאפשר לה להתרחב במידה ניכרת השנה, וזאת ברכישת תיקים חדשים מחו"ל בגלל חזון אופטימי המובטח ביציבות. - קרן כלכלית.

אכן, המדינות הזרות היו אלה שהגדילו את עליית המחירים. בסינגפור, למשל, גדל שיעור הצמיחה של חוזי מכר ל -11 נקודות אחוז לעומת השנה שעברה. אנו גם זוכרים שליפן הייתה הילוך נוסף, בזכות השדרוגים שנבעו מאולימפיאדת טוקיו הקרובה בשנת 2020.

באשר לנדל"ן של האמריקני, ואילו מצד אחד הנדל"ן של ניו יורק נותר ללא שינוי, לא ניתן לומר את אותו דבר לגבי לוס אנג'לס, כאשר נכסים הפכו ליקרים ב -7.7% ביחס לשנה שעברה.
גם שוק סן פרנסיסקו מצוין, שם מכירת בתים בעלי ערך מסוים (מדובר על מינימום של 2 מיליון דולר) עברה עליית מחירים של 16%. מה שמצער הוא העלייה המקבילה של המחירים לזו של הביקוש, שנראה כי לא מתייאשת למרות העובדה כי בכל מדינות העולם, עדיין יש חלק מהאוכלוסייה המשמעותית שחיה בתנאים כלכליים קשים.

בצרפת, לעומת זאת, נראה שמלכת האלגנטיות, אפילו בתחום הנדל"ן, לא הייתה כזו שתאפשר למשקיעים להתכנס במשאביהם בשוק הנדל"ן. אמנות ויופי מקומיים לא הצליחו לשכנע את הדרישה להופיע בשוק הצרפתי.

מה לומר, נראה שבאופן כללי שוק היוקרה אינו מכיר משבר מכל סוג שהוא. עם זאת, עם זאת, ברור כי המצב אינו הומוגני ברחבי העולם וכי מעל לכל, חלק מההצלחה של כריתת חוזה מכר, תלויה הן באפשרויות הכלכליות של המשקיע הבודד, אלא גם בתפיסת היציבות הכלכלית-פוליטית. שהמדינה מצליחה לשדר בינלאומית

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB