המהפכה הירוקה עבור גורדי שחקים נפתח בניו יורק!

10 הצעות חוק הקשורות להפחתת פליטות גזי חממה הוחלו פה אחד. כך החל אחד הפרקים המודרניים ביותר המוקדש להגנת הסביבה עבור התפוח הגדול. אחד הסימנים, ללא ספק, מדגיש עד כמה חשוב הנושא הזה, אבל מעל לכל, איך, שוק הנדל"ן עצמו, יכול להיות מושפע מאוד על ידי שינויים חברתיים.

התוכנית הוטבלה כ '' גרין ניו דיל '', חתום על ידי ראש העיר אשר הדגיש את היתרונות הנובעים מנקודת מבט חדשה זו הן עבור הסביבה, אלא גם עבור שוק הנדל"ן עצמו.
בואו נלך לפרטים כדי להבין איך אפשר לשלב את האינטרס של קיימות ואת האפשרות של השקה מחדש של מגזר בסיסי עבור ביג סיטי כמו ניו יורק.

 לדברי האזרח הראשון עצמו, צורך זה נובע מן המודעות ששינוי האקלים מהווה איום משמעותי על הערים הגדולות, לנוכח נוכחותם של מספר רב מאוד של גורדי שחקים ומבנים בקוטר מסוים.

סיבה אשר, זה היסוד כדי להפוך את אלה שיכולים להיות של החסרונות, בנקודות של כוח. המטרה היא אכן להמיר מבנים לתוך "ירוק ויציב, ובכך הפחתת פליטות. על פי נתונים סטטיסטיים הקשורים לתחזיות לאחר רפורמה, לאחר יישום של אותו, התוצאה תהיה שווה לחיסול של כמיליון מכוניות מהכבישים ואת היתרונות הקשורים לבריאות הכללית. הכל עד 2030.

ההיבט הכלכלי אינו נכלל, אכן. היוזמה תכלול גם את הבניין החדש, אלא גם את הבניין הישן, המבטיח שטחים חדשים המיועדים לשני העובדים, אלא גם למגורים או למשרדים שיביאו עד 27,000 שימושים חדשים בהם ו -23,900 מקומות עבודה חדשים. מופקע ובאותו זמן מרגיע דמויות, אם ניקח בחשבון איך, אחת הערים המפורסמות ביותר בעולם באמת יכול לעשות את ההבדל הן בענייני איכות הסביבה, אך מעל לכל בתחום הנדל"ן.

בפירוט, כדאי להדגיש את יישומי הבטון של יוזמה זו על מה שמכונה "מבנים מלוכלכים". עם טרמינולוגיה זו, ניתן להתייחס לכל אותם מבנים בעלי מידות מעל 25,000 רגל מרובע, אשר למרות שהם מייצגים רק 2% מהבנייה העירונית, הם מכבידים על איכות הסביבה. לפיכך הם יהיו כפופים לקיצוצים (המתייחסים לפליטות) השווה ל -80%, באמצעות שינויים וסנקציות למי שאינם מכבדים את תכתיבי הרפורמה החדשה.

סוגי הבניינים החדשים יהיו ללא ספק גמישים יותר במונחים של שינויים עתידיים, המבוססים על מערכות לחיסכון באנרגיה תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות וחומרים זמינים בטבע.
שילוב מושלם בין הגנה על הסביבה הסביבתית, קיימות למען הדורות הבאים ושוק הנתון תמיד לדרישה חזקה מסוגים שונים.

מה אפשר לומר, הוא קיווה כי התפוח הגדול יכול להמשיך להגדיר דוגמה טובה ולהיות יותר ויותר "ירוק"!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB