איך Brexit להשפיע על שוק הנדל"ן היוקרה הצרפתית?

אנו יודעים, אפקט Brexit, כך חשש וצפוי על ידי מדינות רבות, ללא ספק משפיע על אזרחים רבים, תושבים ולא בבריטניה.

רוב הזרים, הנמצאים כיום בשטח זה, שואלים את עצמם כמה שאלות, על הנוחות או אחרת של המערכת החדשה שתתקבל בקרוב על ידי המדינה.

 לכן, כל המגזרים הכלכליים מתמודדים עם נסיבות שהן, לפחות בלשון המעטה, לא ודאות, שעדיין אין לה השלכות קונקרטיות. עם זאת, limbo זה הוא לא רק קיפאון של אחת הממלכות העתיקות ביותר באירופה. למעשה, היא מייצגת הזדמנות גדולה למדינה הקרובה, אך בו זמנית מנוגדת לחלוטין לבריטניה.

אנחנו מדברים על צרפת. הסקטור הנהנה במיוחד מאפקט ה- Brexit הוא ענף הנדל"ן, במיוחד במגזר היוקרה. מאז תחילת תופעה זו, כ -3 מיליון יורו הושגו בחוזי קניה ומכירה שנקבעו בין הצרפתים לבין מה שמכונה Brexiters. זה בעיקר אבות של משפחות, בהתחשב בכך החיפוש אחר נכס בצרפת קשורה הקרבה, באזור לשחק באזורים - ספורט ובתי ספר. בתי הספר הבינלאומיים (הפרטיים) פופולריים מאוד, והם מבינים בבירור כיצד מקטע הייחוס אינו הסטנדרט, אלא קטע היוקרה שנראה כיום "זול".


הגעתו של לקוח חדש בשוק הנדל"ן הצרפתי מבטיחה כוח קנייה גבוה יותר באופן משמעותי מממוצע האזרחים המקומיים, דבר התורם לעליית מחירי הנכסים, אך נראה כי נוח יותר בהשוואה לבריטים. יש לכן עודף חזק של הביקוש, במיוחד בבירה, נגד חוסר ברור של אספקת.
באזור Martyrs-Montmartre, שוק היוקרה הוא נוזל, והוא מתחיל מן המחירים (שיא) כמו 20,000 € למ"ר.

הבתים הנמכרים ביותר ממיליון יורו הם סביב אזור פריז, בזכות איכות / מחיר יחס מושלם, נוח מאוד למשקיעים. הקרבה הפוטנציאלית למרכז ההיסטורי, האמנות, חיי העיר וחיי הלילה, הם רק חלק מהאלמנטים המעודדים יותר ויותר אנשים לקנות נכס בצרפת, ללא קשר למחירים הגבוהים.

פריז היא חווה שלב של התרחבות גדולה, כל כך הרבה כדי להיות מוגדר מגלופוליס הנדל"ן. יש לזכור, עם זאת, כי הקונים סלקטיביים במיוחד: הבתים שבהם מתמקדים תשומת הלב שלהם, ירוקים, מנוקדים וחדשניים, מבלי להזניח את הסגנון הצרפתי העכשווי, המפואר והמעודן.

מוזר אבל נכון, נראה כי היציאה בבריטניה חשש הרבה מאירופה גורם עקומה בשוק הנדל"ן לטובת צרפת. יש לקוות שזה ישפר את המצב הזה, גם ללא סיוע של יציאות נוספות!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB