תנופת הבנייה בגרמניה נמשכת: החדשות האחרונות

אנו יודעים שכאשר אנו מדברים על כוח כלכלי אירופי, איננו יכולים אלא לחשוב על גרמניה. זוהי למעשה אחת המדינות המפותחות ביותר בעולם. האם אתה רוצה מספרים?

שלישית עבור נפח החליפין בדולרים ובתמ"ג במקום החמישי בקנה מידה עולמי לכוח קנייה ובמידה אירופית תופס את המקום הראשון! למרות העובדה כי 1999 ייצגה עבור מדינה זו את אובדן חלק מהאוטונומיה שלה, בגלל אימוץ האירו, גרמניה עדיין נותרה אחד מעמודי התווך של המערכת הכלכלית הבינלאומית כולה.

חוזק מעורר קנאה זה כולל את כל המגזרים, ובמיוחד את תחום הנדל"ן.
משנת 2017, למעשה, הונפקו היתרי בנייה להקמת 340,000 בתים, אחד הנתונים הגבוהים ביותר בהשוואה לזו המפורסמת מ -1999.
מכאן נראה היה כי המגמה החיובית אינה ניתנת לעצירה: 268,000 יחידות דיור חדשות, 155,000 בתים משותפים, 21,000 צמודי קרקע צמודי קרקע.

זה לא ידוע על גבולות, ועדיין נראה שהוא לא נתקל, אפילו בפיתוח מחדש של הבניין. למעשה, במחצית הראשונה של שנת 2019 הוקמו מחדש כ- 47,800 נכסים, 40% מהם מייצגים אינטרס היסטורי ותרבותי חזק.

עזרה רבה הובטחה על ידי העובדים הרבים שבחיפוש אחר הון החליטו לעבור לגור בגרמניה. מדוע בחירה זו? הסיבות מגוונות. קצת מכיוון שהבטיחות הנתפסת במדינה זו גבוהה מאוד, הן מבחינה כלכלית אך גם מבחינה חברתית.

בנוסף, אל לנו לזלזל בעובדה שאנחנו מדברים על כלכלה שהולכת ומתרחבת ומציעה אפשרויות עבודה רבות לאנשי מקצוע רבים ומגוונים. סטודנטים זרים, בנוסף, ממלאים תפקיד חשוב בהתחשב בכך שהם כל שנה אורחים של האוניברסיטאות העיקריות לפרויקט ארסמוס. עלייה דמוגרפית משמעותית אפוא, שאפשרה תחום הבנייה תחילה, ואחר כך נדל"ן, להעשיר את עצמו ולהגדיל את אופקיו בדיוק על בסיס הביקוש ההולך וגדול של המשקיעים.

חוזקה של גרמניה מיוצג גם על ידי הגמישות הנפשית הגדולה הקיימת במדינה זו. למען האמת, לא קל להבין את צרכי הלקוחות במבט ראשון, במיוחד אם הם זרים, במיוחד אם הם מגיעים מקבוצות גיל וכלכלה שונות. ובכן, גרמניה הייתה נהדרת גם בזה, עד כדי כך שזכתה להצלחה גדולה עבור כ -80% מהמשקיעים האירופאים הפוטנציאליים.

מה לומר, נראה כי הגל החיובי הזה לא רוצה להפסיק. מה שצפוי, למעשה, הוא שהכלכלה הגרמנית, בענפים אלה, ממשיכה תמיד במגמה זו, עד כדי גרירת המדינות השכנות לפריחה זו, שמטבעה, מטבעה, רקע היסטורי ותרבותי שאינו כה רחוק מהגרמני.

אנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא את החדשות שלנו, להתעדכן!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB