לידה מחדש של הנדל"ן? להלן תוצאות הסמסטר הראשון

היקף השקעות הנדל"ן המסחריות ברחבי העולם גדל משמעותית בהשוואה לשנה שעברה. מבחינה כספית יש דיבורים על למעלה מ -400 מיליארד דולר ברבעון הראשון בלבד. עם עלייה קלה ברמת המשק, במיוחד בארה"ב, והקיצוץ בהתאמה בריבית, גם הסיכויים לחלק השני של 2019 נראים מצוינים. מהם ההיבטים הבולטים שאפיינו את המחצית הראשונה של השנה הנוכחית?

• השקעות נדל"ן גלובליות (מסחריות), שהוגדרו כ- CRE, עם פעילות קשורה ברמת הישות, הסתכמו ב -250 מיליארד דולר בארה"ב ברבעון השני של 2019. צמיחה של כמעט 20 נקודות אחוז בהשוואה לרבעון הקודם , אך בירידה נטו (מינוס 7.5%) מאז הרבעון השני של 2018.
• השווקים האמריקאים, דווקא מ- EMEA ו- APAC, הראו כולם ריבאונד בהשקעות מאז הרבעון הראשון, אך ירידה במספר העסקאות האולטרה-גדולות, בנוסף למחסור בנכסים איכותיים למכירה.
• פעילויות ליסינג חזקות עודדו דרישה חדשה מצד המשקיעים לנכסים משרדים (סטנדרטיים).
• למרות הגידול בעסקאות במשרדים, התעשייה והמלונאות התייצבו הן.

השקעות בענף המשרדים סללו את הדרך לצמיחה ברבעון השני. בפרט, בערים ברלין, טוקיו, בוסטון וסן פרנסיסקו חלה עלייה ברורה בשווי העסקה של יותר מ 50% על בסיס שנתי.

 תוצאות מדהימות, בהתחשב בתקופות הקריטיות שאפיינו את כל הכלכלה העולמית. בעוד שרוב הסקטורים הנופלים בעולם הנדל"ן עברו פחות עסקאות מאשר בשנים האחרונות, הצעות שהעלו מעל 100 מיליון דולר הצטיינו בתחום המשרדים.

מה נובעת ההשפעה הזו? הדרישה מצד דיירי שטחי המשרדים האיכותיים נותרה גבוהה כתוצאה מגידול תעסוקתי בריא. הכלכלה העולמית חווה את השנה האחת עשרה של המהווה באופן רשמי את מחזור הצמיחה הארוך ביותר אי פעם, המשקיעים רוצים שנכסי גביע יציבים יוכלו להבטיח תזרימי מזומנים משמעותיים והגנה על החיסרון הפוטנציאלית.

באירופה, פעילות ההשקעות משתפרת באזורים מסוימים באירופה, בעיקר בתחום המשרדים והמגורים. עם זאת, למרות הכל, המחסור במוצרים איכותיים בשוק הוא אילוץ ניכר, יתר על כן, עדיין קיימים אי וודאות לגבי מדיניות בקרת שכר הדירה ההולכת ומתחמצת של האיחוד האירופי, שיכולה להמעיט ולהרתיע את האינטרס של המשקיעים העתידיים בענף. מגורים.

אסיה, לעומת זאת, הפכה פופולרית יותר בקרב המשקיעים העולמיים. במחצית הראשונה של 2018 רק 7.6% מכלל ההשקעות באסיה סיפקו הון בין אזורי. במחצית הראשונה של השנה הנוכחית הגיעה תזרים ההון הבין-אזורי ל -11%.

בפרט, השקעות ה- CRE של המערב בסין ובסינגפור גדלו ב -350% ו -71% בהתאמה, במחצית הראשונה של 2019 לעומת המחצית הראשונה של 2018. מה אנו יכולים לומר, אנו מקווים כי הגל החיובי הזה יכול להימשך ללא הפרעה בשנים הקרובות!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB