האטה בשוק הנדל"ן: אלה האזורים שנפגעו ביותר

שוק הנדל"ן, כידוע, הוא מגוון מאוד ותלוי בריבוי משתנים. אנחנו יכולים להגדיר את זה כמגזר אחד אבל באותו זמן, זה מאפשר לנו להבין מה הבעיות של החברה ומה הגורמים שיכולים להוכיח להיות זוכים הם.
אבל כרגע, בין המשבר העולמי לשינויים בצורכי המשקיע, זה לא כל כך קל ללהטט בשוק הנדל"ן, עם ביטחון בזמן הרכישה.

לכן החלטנו, בריאליגרו, לנתח בפירוט את ההיבטים הכלכליים והחברתיים המשפיעים ביותר על המגזר, בניסיון להבין אילו תחומים הם הרצויים והנוחים ביותר, אשר נמצאים בגירעון.
ראשית, עלינו לציין כי אחד הגורמים שקובע (בדרך שלילית) אי-בחירה או גרוע מכך, בחירה מסוכנת, הוא מתח: המחירים בחלק מהערים מתמוטטים או עולים בתקופות של זמן צר כל כך, שאותו משקיע נכשל להבין את הסיבות האמיתיות.

 השווקים בהם המחירים יורדים הם אלה של המציאות החוףית הגדולה, שבה הרוכשים רוויים את הענף. המקומות הקטנים יותר, לעומת זאת, הולכים ומתמקדים יותר ויותר על ידי משקיעים עתידיים, אבל אנחנו מדברים על יעד שוק עשיר עם בקשות מיוחדות וספציפיות. יתר על כן, ראוי להדגיש כמה תחומים שלא נלקחו בחשבון על ידי צד הביקוש, הודות לבועת הנדל"ן ששילבה במקום זאת את המציאות החשובה והמפורסמת בעולם (כגון לאס וגאס), נולדו מחדש והרוויחו ריבית והשקעות של קונים חדשים.

האלמנט האחר המשפיע על בחירת השוק, ניתן על ידי מילה אחת, אבל עכשיו שולטת בסצנת הנדל"ן הבינלאומית: Millennials. דווקא הצעירים אשר יצרו האטה בשוק הנדל"ן כולו, במיוחד מבחינת המחיר והערך המיוחסים לנכסים. הימצאותם של קונים ללא אילוצי הון מסוימים, ולא משאבים כגון היכולת לרכוש נכס ברמה מסוימת, פירושה כי שוק הנדל"ן מסתגל לביקוש מוגבל יותר, פיחות הנכסים הקיימים בכיכר או, גרוע מכך, "לא נמכרו" תקופה של רכוש.

לבסוף, על מנת לזהות את השווקים שבהם הגידול במחירי הנדל"ן הולך וגדל, ובמהלכו הוא יורד, בחרנו כ -200 אזורים עירוניים בתקופה שבין יולי 2018 למאי 2019. ובכן, נראה שהמצב מעורב במונחים טריטוריאליים. אבל האלמנט המשותף בכל אזורי המדגם האלה ניתן על ידי גורם אחד: זמן.

המהירות של שינוי המאפיינים הן של הנכסים המבוקשים, אך מעל לכל המחירים של אותו, היה עדיין מרשים. לכן, אנו מייעצים לקוראים שלנו לבחור בחירה כי הוא באותו זמן מתחשב, אבל דינמי בו זמנית, כדי לא להיות מסוגל לפספס את ההזדמנות "שיכול להיות ייחודי unrepeatable!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB