דובאי: בין יוקרה לחדשנות. חדשות ירוקות בתחום הנדל"ן

במהלך השנים, הקונספט של קיימות ומודרניזציה השתנה באופן קיצוני. למעשה, זה נעלם מן השימוש הפשוט של חומרים שונים וחדשניים יותר לעומת אלה המסורתית, לשימוש בטכנולוגיות חדשות כדי להפוך את הבית שלך תואם יותר עם השוק והחברה הצרכים בכלל.
ברור שהכול מכויל לפי רמת הפתיחות והגמישות כלפי המגמות החדשות של האומה עצמה.
אבל מה הבסיסי על השנה החדשה היא זו: היכולת של כל מדינה להיות מסוגל לשפר כדי לפגוש "מצב רוח" ירוק יותר חכם, גם אם בזמנים שונים.

בדמיון הקולקטיבי, אחת הערים המייצג הטוב ביותר עושר עושר, הוא ללא ספק דובאי.
  עם תרבות ייחודית, היסטוריה סמלית ומורשת אמנותית נפלאה, חנך דובאי 2019, ומבדיל את עצמו בהיבט אחר. העיר אכן שולבה על ידי שביל חדשני וירוק כי הוא מחזיק בכל חלק של העולם, אם כי במהירויות שונות של הפצה.

הדוגמה הברורה של איך מגמה זו יש להיות מושרשת כיום בעולם הנדל"ן, ניתנת על ידי היוזמה הממשלתית החדשה, לפיה, כדי לחגוג את האמנה של 50 שנים, יש צורך לספק כל מבנה מגורים, לא פאנלים סולאריים , מותקן בחינם.
פרויקט זה צפוי להסתיים עד סוף השנה, הודות להתערבות של שש חברות שונות, שמטרתן לשפר את רמת הרווחה של איחוד האמירויות הערביות.

בנוסף לתמיכה אלה יוזמות קיימא אקולוגית, יש אלמנט נוסף שעושה את האמירויות אפילו תחרותי יותר חזק מאשר בשנים קודמות: שיפוץ של מחירי לבנים. זה כמובן מרמז על יצירת תחושה של אמון המשקיעים, במיוחד בפחות טוב, כמו הקטע העיקרי של שוק הנדל"ן עבר לרמה בינונית-נמוכה. זה נובע מן הירידה בהיקף העסקאות בשנת 2018, אשר ירד ב -30% בשל הריבית הנמוכה של משקיעים זרים לבנים של דובאי בשל מחירים מופרזים.

למעשה, בחודשים האחרונים של 2018, שוק הנדל"ן בדובאי, המאופיין בראש ובראשונה על ידי גורדי השחקים המפורסם, עבר תקופה של קיפאון, עקב הצפיפות, במיוחד באזור המגורים (שם המחירים כבר ירדו בשנת 2014).
אין צורך להרחיב את השוק, אלא כדי לשפר את הנכסים שכבר נמצאים על מנת לאפשר מחזור כלכלי ולהגביל את הזמן הקשור לנוכחות של נכס בשוק.
אז תוכניות הנדל"ן נעלמים, הוחלף על ידי פרויקטים המודרניזציה ו בקנה אחד עם תקני הקיימות הסביבתית העיקרית.

יש לזכור כי הכל מתכנס בתהליך ההכנה, אשר רואה את דובאי כעריסה של העולם המפורסם '' World Expo 2020 '' הוגן, אשר מכריזה אגן המבקרים של 25 מיליון דולר.
אז, משקיעים מכל רחבי העולם, אם אתה מעוניין לקנות נכס באחת הקרקעות העשירות ביותר בעולם, זה הזמן הנכון לעשות את זה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB