שטחים ירוקים בבית? במילאנו היריד על מגמות הרגע!

בזמן האחרון ניסינו לכוון כל מגזר כלכלי למגמה ברורה ומוגדרת היטב: הירוקה. שמירה על איכות הסביבה מתמזגת גם עם תכנון מבנים התואמים יותר ויותר את צרכי השוק הללו.

בכדי לבצע בצורה הטובה ביותר דרך שמכוונת להפוך את הבעלות למפתח ירוק עם אפס פליטות, אנו לא מתעכבים רק על הפן הפונקציונלי, אלא גם על הפן האסתטי.
זו הסיבה, חשבנו לנכון לספר לכם על אירוע ייחודי באמת, בו ניתן יהיה לשלב את טרנד הריהוט עם החוץ, שניהם מאוחדים על ידי חוט משותף ... אכן פילרט!

מה -13 עד ה- 16 בספטמבר, למעשה מילאנו תהיה ערש האירוע המוקדש לעולם קישוט החלל, טכנולוגיות חדשות ומעל לכל האלמנטים שיהפכו את הנכס שלכם בקנה אחד עם מושג הקיימות. ויופי טבעי.

הומי בחוץ: זהו שם האירוע שהגיע גם הוא לאיטליה, שמבשר פריחה במבקרים!

ברמה הארגונית ניתן יהיה להתממשק ישירות עם רעיונות חדשים ושימושיים שניתן להציע מחדש בסביבות הביתיות של עצמכם, אך, חשיבות מהותית, תהיה זו האפשרות לפגוש מומחים בענף ולהשתתף בסדנאות שמטרתן להעלות מודעות וליידע את החברים אודות חשיבות הנושאים הירוקים.

גם עבור יזמים יהיו הזדמנויות יתרון. מובטחת להם נוכחות של חברות מובילות רבות בענף, המעוניינות ברעיונות חדשים להרחיב ולשפר את עסקיהן, תמיד במפתח ירוק.

מה לומר, לכל אחד משלו.

אך מדוע הנושא הירוק ממלא תפקיד כה בולט בשוק, אך מעל לכל בתחום שלנו?
במיוחד באירופה, בשנים האחרונות הוצאו גזירות לעידוד גישה לשמירה על הסביבה הסובבת אותה, בגלל שינויים אקלימיים מדאיגים שלכאורה אינם מסמנים עתיד מזהיר במיוחד לכוכב הלכת שלנו.

לכן, בנייה ירוקה זכתה לחשיבות רבה בתחום הנדל"ן, תוך התמקדות בעסקי הלבנים באיחוד המודרניות והקיימות.

גם מבחינת עלויות לשאת, על פי הסטטיסטיקה, עדיף לקנות נכס שהוקם מחדש כירוק, ולא נכס המצויד בטכנולוגיות חדשות אך בעל השפעה סביבתית חזקה.

לפיכך, מדיניות ממשלת אירופה ניתבה את הפרויקטים השונים בדיוק על הצורך להפיק את המרב מבתיהם, מבלי לגרום נזק סביבתי בלתי הפיך.
יתרה מזאת, לאחר שתיישם את הטיפים הנחוצים כדי להפוך את הבית שלך לירוק בכל האפקטים, זה יגדיל את שווי השוק שלו, ויאפשר אפילו לבעלים עצמו לקבל ערך מוסף מיצירות כאלה, לא רק באופן מיידי, אלא גם בטווח הבינוני-ארוך (האם עליו להחליט למכור את הנכס בהמשך).

לכן אנו ממליצים בחום להשתתף באירוע זה; בין אם אתם יזמים צעירים בתחום הנדל"ן, פשוט משקיעים סקרנים או עתידיים!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB