לפעמים הם חוזרים: בפוקט שולטים דמי השכירות

מי מעולם לא נמשך לתאילנד הנפלאה והבלתי נשכחת? לאחרונה, על בסיס צמיחה חזקה של עניין בארץ הזאת, פרסמנו מדריך מיני בדיוק מכוון לגלות את המקום הקסום הזה. בתקופה זו, אף על פי שהאומה הזאת נחשבת תמיד לגן עדן אמיתי, מתעוררת תופעה מיוחדת ומעניינת. שוק הנדל"ן התאילנדי נראה צועד בחזרה, אבל לא ככל עסקאות נרשמות. אבל על סוג החוזה המועדף על ידי המשקיעים.

 למעשה, הוא חזר "בום" אמיתי של חכירה, על חשבון אלה של מכירה ורכישה. המעטים שהחליטו להתבלט מהקהל, בוחרים במקום לקנות את הנכס, הם "מתאימים" על ידי בחירת וילות סוף נמוך עם מחיר של פחות מ 35 מיליון THB (אשר תואם 1 מיליון דולר). מי המשקיעים שמובילים את הגל המהפכני הזה? ללא ספק, בראש ובראשונה אנחנו מזהים את הסינים, ואחריהם יפן ורוסיה. בקיצור, הון שלם של הון. כמו כן, על פי הנתונים הסטטיסטיים, הירידה בריבית בגין חוזי קניה ומכירה עדיין אינה מוחלטת. למעשה, מגמה זו צפויה להימשך לאורך זמן, עם השפעות בולטות עוד יותר.

אחת הסיבות העיקריות למשקיעים לחתום על חכירה היא הורדת הגיל הממוצע שלהם. יותר ויותר צעירים נפתחים לעולם של שוק הנדל"ן, לעתים קרובות לחיות חוויה ייחודית בחו"ל, אך זמנית זמנית, או להתחיל דף חדש של חייהם. בכל מקרה, התוצאה היא מקבילה. חוסר האפשרות ליהנות נכס פיננסי מוצק, במיוחד מוביל את המילניום לעשות השקעה פחות חשוב אבל, ללא ספק יותר דבקות בצורכיהם. אבל זה בהחלט לא עצר את הממשלה התאילנדית לאמץ שורות חדשות של כללים פוליטיים-כלכליים, מכוונת דווקא את הצורך לעורר את מכירת רכוש.

 למעשה, יהיו מתקנים עבור כל אלה שמחליטים לקנות נכס בתאילנד, כדי להיות מסוגל לפתוח את התקופה הזאת נראה captained על ידי רוח הרפאים של דמי השכירות. חריגות של תופעה זו ניתנת על ידי היעדר החלטה כזו חזקה בהיסטוריה של שוק הנדל"ן התאילנדי.
למרות הכל, יש לציין כי תאילנד נשארת אחד היעדים הפופולריים ביותר בכל יבשת אסיה, ולכן, מבחינה כלכלית, תפנית זו לא תגרום נזק כספי. יש (וכנראה ימשיך להיות) שינוי לעבר סוג של חוזה על חשבון המסורתי יותר.

עם זאת, ארץ זו מתרחבת בכל החזיתות, עד כדי כך, על פי הכלכלנים, השלב הזה הוא פשוט שם נרדף לשינוי היסטורי - חברתי של המשקיעים הנכנסים כיום בשוק הנדל"ן באסיה.

ואתה, אתה יכול לבחור חוזה שכירות או מכירה?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB