האם אתה שוקל השכרת אל הבית?

השכרה משלו יכול להיות אופציה נהדרת עבור מי שאין לו את הבירה לרכוש את הבית מיד, אבל רוצה להמשיך לחיות באותו מקום במשך תקופה של זמן. תחשוב על השכרת רכב ... אתה משלם תשלום חודשי כדי להשתמש במכונית ויש לך את האפשרות לקנות את זה מיד לאחר החכירה שלך. עם השכרה אל עצמו חלק השכרה החודשי שלך ילך לכיוון לשלם את הבית אתה כרגע מתגוררים בו זה עוזר להבטיח כי אתה לא לגמרי לזרוק את הכסף שלך על שכר הדירה וכי חלק זה משתלם. ישנם גורמים רבים ושונים לשקול עם הנכס לשכור אל עצמנו ואנו נדון אלה היתרונות והחסרונות במאמר זה.

יתרונותיו של שכר דירה:

יתרון אחד גדול הסיבה מדוע אנשים בוחרים את האפשרות לשכור את עצמו היא כי אין להם את ההון לקנות בית חדש או שהם יכולים לקבל אשראי ירוד, לא זרם הכנסה גבוהה מספיק, או שהם לא יכולים לבוא עם את מקדמה. אם אתה נופל לתוך אחת הקטגוריות האלה מאשר אפשרות לשכור את עצמו עשוי להיות הפתרון המושלם בשבילך! לא רק אתה תחיה בבית וניסיון איך זה כמו לפני שאתה קונה את זה, אבל תהיה לך את האפשרות לראות אם אתה באמת אוהב את זה וחושב שזה יהיה השקעה טובה קדימה. אתה מקבל לחוות את הידיים על לפני ביצוע מלא. עבור המוכרים, אפשרות זו יכולה להיות נהדר עבור בעלי אשר מתקשים לעמוד בתשלומי המשכנתא. המוכרים יציעו אפוא אפשרויות שכירות על המקום שלהם.

חסרונות השכרה לבעלות

חסרון אחד גדול השוכר שחשב על רכישת הבית לאחר ומחליט לא יותר מדי היא שהם לא מקבלים את הכסף הנוסף שהם מכניסים את השכירות. אם הדייר מחליט שהם לא רוצים לקנות את הנכס, את הכסף הנוסף לא חוזר אליהם. בדרך כלל, עם אפשרות השכרה אל עצמו, השוכר משלם יותר עבור הנכס השכירות מאשר שווי השוק. הסיבה לכך היא שהם משלמים חלק מהבירה של הבית.

תמיד הקפד לקרוא את ההסכם עם הנכס ולוודא שאתה לא נעול לתוך משהו שאתה לא מודע. כמה חוזים מנוסחים כך אתה מחויב לרכוש את הנכס בסוף החוזה שלך. דיירים רבים בסופו של דבר לא קונה את הבית מאותן סיבות כמו בעבר הבעלים הולך משם עם הון הרבה יותר ממה שהם היו עם השכירות החודשי כי הוא לא חלק משכר לשכור הסכם.

בהתאם למצב שלך, זה יכול להיות מועיל לחלק אם אתה מבין מה כל זה כרוך. תמיד לקרוא על כל דבר ולוודא שזה ברור לך!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB