ברצלונה ושוק הנדל"ן: העיר הופכת "לעשירים"

זה ידוע כי כמה מקומות מרתקים במיוחד לא מושפעים תקופות קריטיות כמו אחרים. בין אם זה קיץ או חורף, העונה גבוהה או נמוכה, יש ערים אלה פעיל במיוחד תחת עינית של המשקיעים 365 ימים בשנה. אבל לעתים קרובות זה קורה כי בשל האוטונומיה הגדולה הזו, עקומת ההיצע יכולה לנוע לעבר יעד מוגדר היטב: זה של המשקיעים העשירים בעתיד. כל זה מה שקורה כיום בספרד, דווקא באחת הערים היפות והתיירותיות ביותר: ברצלונה.

למעשה, בחודשים הראשונים של 2019, על שוק הנדל"ן, לא היה אפילו בית עבור פחות מ 150,000 יורו. פרט זה כנראה נראה שולית, במציאות הוא סימפטום של שינוי משמעותי באמת. ברצלונה נדל"ן הוא שינוי צורה, להסתגל פילוח חדש, זה של עשירים.
כבר 2018 הסתיים עם עלייה משמעותית במחירי הבתים גם במדריד, הבירה, של 16.4%, רמה, על בקנה מידה לאומי, גילה את עצמו עם שיעור טוב של 13% יותר.

לאחר הקריסה שראתה את הגיבור של ברצלונה, ב -2007, ב -2014, חונכה ספרד עידן חדש: זה של מגמה חיובית שנדמה כי הגיעה לשיאים ההיסטוריים. הבעיה הנובעת ממצב זה, נובעת מהיעדר מלאי דיור גדול ומגוון המסוגל לספק כל בקשה בשוק, ומעדיף כמובן מעגל צר וחזק יותר מבחינה כלכלית.
הלחץ הבלתי מעורער של הביקושים גרם למעין אפקט "משפך", אשר מקטין באופן דרסטי את האפשרות למצוא נכס חדש הן בברצלונה והן במדריד. הסיבה לכך, עם הזמן, את המאפיינים להפוך demodé, בעוד הצרכים של המשקיעים לשנות ולשנות את המידה של החברה, הפוליטיקה ואפילו הסביבה.
אזור נוסף המייצג בצורה הטובה ביותר את המצב הזה כל כך חזק מנקודת מבט כלכלית אבל מעל לכל הנדל"ן, הוא מה שנקרא "" אלכסוני אלכסוני ", אזור שבו בשנת 2018 המכירות הושלמו עבור 12,000 יורו למ"ר. ברור שאנו מתייחסים וילות עתיק ו מפואר ועליות הגג מצויד כל הנוחות, כמו גם עם נוף לים נפלא.

עם זאת, ישנם גם מתקנים ברמה מסוימת, כגון בתי מלון, כנסים ומרכזים מסחריים, שלא לדבר על המוזיאונים וחופים פרטיים המביאים תיירים מכל רחבי העולם מדי שנה.
עם זאת, העסקאות גדלות, עם גידול במכירות של 8% לעומת 2017. המשקיעים הגדולים ביותר של הלבנים הספרדיות הם האיטלקים, ואחריהם האמריקאים והגרמנים.
מה לומר, נראה כי הלבנה הספרדית הפך לזהב!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB