5 סיבות מדוע הבית שלך לא נמכרו

האם אתה תוהה מדוע הבית שלך נמכר? ייתכן שיש אפילו בית דומה בשכונה שנמכרה לאחרונה, והיא נמצאת בשוק רק לכמה ימים. ישנם גורמים רבים שמסבירים מדוע הבית שלך לא יכול להיות למכירה, ולכן, אנחנו צריכים לטפל בבעיות אלה עכשיו! בואו נסתכל על 5 סיבות מדוע הבית שלך לא נמכרו.

אתה לא לוקח את הזמן כדי להכין את הבית שלך

המחירים אינם תואמים את הבית

אין לך תמונות איכותיות להצגה באינטרנט

סוכן הנדל"ן שלך אינו תואם אתך

לא הראית את הבית שלך


זה הכרחי כדי להכין את הבית למכירה. תחשוב על האנשים שעוברים דרך הבית שלך ומה הם רוצים לראות ולחוות. אתה לא רוצה לעבור בבית שלא נראה מוכן בכלל. אתה רוצה שזה יהיה מסודר ונקי ושהיא נוכחת. קח את הזמן כדי לשים מאמץ כדי לנקות את הבית שלך להדליק את האורות ואת הנרות הדרושים כדי לעשות את זה מכובד.



בית במחיר מופקע יהיה בשוק במשך זמן רב, ואם אתה לא מעוניין למכור, אז זה בסדר. עם זאת, אם אתה מנסה למכור את הבית שלך במועד, אתה רוצה לקבל את הבית שלך העריכו ולהגדיר את המחיר כערך השוק, כך שהוא יכול להיות נמכר. אתה מורשה גם לבקש את המחיר הרצוי, אבל זה לא מבטיח שמישהו יקנה את זה.



תמונות באיכות לשחק תפקיד חשוב במכירת נדל"ן באינטרנט. אף אחד לא רוצה להסתכל על תמונות באיכות גרועה שבו אתה לא יכול לדעת אם זה מיטה או שולחן בחדר. הקפד לשכור צלם או לצלם תמונות איכותיות על המצלמה או הטלפון שלך. קצת עריכה יכול ללכת קצת רחוק מדי!



אתה רוצה למצוא סוכן נדל"ן אשר מתלהב למכור את הבית שלך. אם הם לא נראה מעוניין מדי, אז הבית שלך לא יכול למכור. מצא מישהו שמוכן לשים את הזמן והאנרגיה כדי למצוא את הקונים המושלם בשבילך. אתה רוצה לוודא שיש לך הרוויח לחתוך שלהם. כמו כן, זה טוב כדי להבדיל את הקשר עם סוכן הנדל"ן שלך, כי זה יעזור לך לאורך הדרך עם תהליך זה.



Staging הבית שלך הוא עוד דרך מצוינת לפתות קונים פוטנציאליים ללכת דרך הבית שלך ואת פוטנציאל לקנות. לגרום לזה להיראות נחמד ומזמין. אתה רוצה שנביט איך טיפלת במקום שלך ויש לך את הגאווה של מה שאתה מוכר. הנר המוזר, הכרית הדקורטיבית והפרחים הפזורים בכל הבית - מראה הרבה. ככל שמלבישים אותו (ללא דביקות), כך יותר אנשים ירצו לראות אותו.



אם אתה שם את הזמן והמאמץ לתוך 5 סיבות שלי, אתה צריך סיכוי טוב יותר למכור את הבית שלך - בהצלחה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB