נדל"ן אירי ואמונות טפלות

האם חשבת פעם על כמה תרבות ואמונות טפלות יכולות להשפיע על חיינו? למעשה, אנשים רבים נוטים להיות מונחים (או להימנע מביצוע בחירות מסוימות) בדיוק מתוך אמונות פופולריות מקומיות. ובאירלנד המצב קיבל מידות מוגזמות באמת, והשפיעו אפילו על הנדל"ן.
על פי הנתונים שנאספו על ידי הנתונים הסטטיסטיים העיקריים, מגזר הנדל"ן האירי מושפע מאוד מהמספר 13. למעשה, בהיותו נחשב למספר חסר מזל עבור כתובות באירלנד, רבים נוטים שלא לקנות נדל"ן עם תחום זה או אפילו להימנע ממנו כתאריך ל עסקת נדל"ן.

אנחנו לא מעזים לדמיין מה היה קורה אם נצטרף ב 13 גם ביום שישי! למרות שזה אולי נראה פרדוקסאלי, באירלנד, במועד זה, התגלתה ירידה בעסקות הנפח, מכיוון שהיא נחשבת לאחד הימים המצערים של השנה כולה. בואו נסתכל על המספרים בכל זאת. זה יכול לגרום לך להיות המומה, אבל זו מציאות העובדות, שלבניינים עם המספר 13 יש ערך זול יותר של כמעט 5,000 יורו לעומת הממוצע הארצי.

המחקר נערך על היסטוריון של עשר השנים האחרונות, וציינו כי המצב לא השתנה, אנו יכולים לדמיין שהקשר החזק עם המסורת והאמונות הטפלות באירלנד די מושרש. הכלכלן רונאן ליונס, כלכלן במכללת טריניטי בדבלין, החל במחשבה שעושה הרהור רב בנושא.
כך הוא התבטא:

 "בעוד שבדמיון הקולקטיבי אנו חושבים על שוק הנדל"ן כמשהו רציונלי ביותר, שנקבע על ידי כוחות גדולים, שמתגלים במהלך ההחלפה, כל נכס זקוק לקונה ומוכר, כלומר אנשים שיש להם חזון משלהם אפוא, רקע תרבותי שיוצא לידי ביטוי יחד עם גורמים קטנים אחרים.

אמונה טפלה באירלנד משחקת אפוא תפקיד מהותי בבחירותיהם של משקיעים פוטנציאליים. הנכסים עם המספר 13 זולים מהנכס הממוצע ולמרות הכל, כשמדובר בעסקאות, לאנשים יש נטייה להימנע מלעשות עסקים ביום שישי ה- 13! "

ההסבר יותר ממצה של הכלכלן מצביע אפוא על כך שאפשר אפילו בנדל"ן להיות מושפע מהלוגיקה רחוקה מרציונליות.
אך מהם ההיבטים החיוביים לשוק הנדל"ן האירי? אין ספק שרכישות מתיקים בינלאומיים לא יהיו קשורות מעט למסורות האמונות התפלות הללו.

הסיבה לכך, משקיעים זרים, ימצאו הזדמנויות ייחודיות באירלנד ביום שישי ה -13 או על ידי רכישת נכסים עם מספר זה. אם נסתכל על המצב הרחב במקום זאת, לא ניתן להבין מה יהיו התחזיות לעתיד. מקווים מראש כי נסיבות אלה עשויות תמיד להשתלב היטב בשוק האירי והבינלאומי, מבלי לשנות באופן שלילי את האיזון שלה.

עם זאת, אם אתם סקרנים ללמוד עוד, אנו מזמינים אתכם להתעדכן בפורטל שלנו, לקבל את כל החדשות הנוגעות לשוק הנדל"ן העולמי!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB