ריהוט הבית שלך בסגנון אי מלא: הטיפים שלנו!

הקיץ כמעט נגמר, ומביא איתו את הרעננות והקלילות שאנו מצליחים לחוות בשלושת החודשים הטובים ביותר בשנה. ים או הר, כפרי או עיר, רגיעה היא מילת המפתח. בין אם ביליתם את החגים שלכם מחוץ לבית או בקרבת מקום, דבר אחד בטוח: זה אף פעם לא מלהיב לחדש את מקצבי השגרה היומיומית.

אנו בהחלט לא יכולים לומר לך כיצד לחיות "חג נצחי, אך אין ספק שיש לנו מידע שיאפשר לך עדיין להחזיק חלק מהאקלים הקיץ ההוא בבתיך?"

הקיץ מגלם את מצוינותו בסגנון האי: צבעים בהירים, חופים שטופי שמש וכחול הים המתערבב עם השמיים. האם הרעיון לבד גורם לך להירגע? ובכן, תתאמצו לעצמכם, כי אנחנו הולכים לתת לכם את חמשת העצות הדרושות כדי שיהיה בית בסגנון אי מלא. נתחיל!

1. המבנה

כל הבתים בקטגוריה זו מסתערים לרוב על ידי הרוח, הים והשמש.סיבה שבגללה הקירות, מלבד היותם עבים, צבועים גם הם לבן ונבנים (בחלקם) באבן, על מנת להגן על המבנה שניהם מקור בחורף ומחום צורב בקיץ. לכן, בכדי להתחיל ברגל ימין, בואו נזכור להפוך את החדרים למוארים, הן מבחינת הצבעוניות, אלא גם על ידי יצירת חלונות גדולים המאפשרים מעבר נהדר של אור בפנים. כדי לתת אופי ולא להפוך את הבית שלך מונוטוני, אנו ממליצים על כחול עמוק ויפה, על הגג או על התריסים, כל עוד הוא משתלב היטב עם הסביבה שמסביב.

2. חללים ירוקים

הנקודה השנייה שאנחנו הולכים לנתח היא זו שקשורה לירוק. החללים החיצוניים של בתי האי מאופיינים בדרך כלל באזורים ירוקים, בזכות צמחים פורחים וטרסות עשירות בצמחייה. אבל הירוק הוא לא רק זה! ההתכתבויות מאוזנות גם בפנים, עם שימוש בחומרים וטכנולוגיות מתוחכמות אך גם כדי להגן על הסביבה, עם אפס פליטות.

3. הקווים

מצוינות ביתית באי אינה כוללת צורות נוקשות. הקימורים הם הפילוסופיה העומדת בבסיס כל מבני הדיור באי. חשוב על הבתים האופייניים של מיקונוס או סנטוריני. קירות גבוהים המסתיימים בקשתות לא מושלמות. סימטריה מבוקשת אך אינה חובה!

4. אלמנטים מעץ

עץ הוא ללא ספק אחד החומרים המשומשים ביותר ליצירת חללים או פינות בתוך (או מחוצה לו) בית האי. לעתים קרובות, השימוש בחומר זה קשור גם לזה של צמחים, ויוצר מבנים המכוסים למשל עם צמחי טיפוס. יתר על כן, עץ משתלב היטב עם לבן וכחול, מה שמקנה למבנה זהות נוספת.

5. חללים חלולים

בהיותם מבנים עתיקים לעיתים קרובות, בתי האי כוללים חללים העשויים מהסלע עצמו. זה "דוגמנות" יצירתי במיוחד של אזורים שיש בהם שימוש יומיומי נרחב, כמו המטבח או חדר האמבטיה, החל מקירות קיימים והעיטתם בחומרי גלם.

אלה חמשת הצעדים הבסיסיים לגרום לבית שלך להיות דומה לזה של "חלומי, להרגיע את הנפש שלך 365 יום בשנה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB