נדל "ן בקנה מידה עולמי: המשתנים המכריעים עד 2030!

בכל חברה, יש אלמנטים של כוח ואחרים של חולשה, אשר נוטים לפצות אחד את השני. בתקופות מסוימות, אלה משגשגת ביותר, לשעבר לנצח, באחרים זה נראה כמעט בלתי אפשרי להיות מסוגל לנתק את עצמך מן המצבים דוכן שנוצר על ידי האחרון.
אם ננסה לבסס את הנסיבות הללו ברמה הגלובלית, אפשר להבין כיצד הזיהוי של משתנים אלה אינו תמיד מיידי, כפי שהם נובעים ממספר רב של עמים, עם התרבות והאינטרסים השונים שלהם.
עם זאת, זיהינו את מה שנקרא "megatrend" אשר ישפיע על שוק הנדל"ן עד 2030.
האם אתה סקרן לדעת גם? אז תעשה את עצמך נוח לקרוא את השורות הבאות בזהירות!

Megatrend # 1: עיור

האלמנט הראשון שיש להתחשב בו בשוק הנדל"ן הוא השיעור הדמוגרפי בערים. על פי נתונים סטטיסטיים, מעל הכל באזורים האסיאתיים, האוכלוסייה תגדל בחדות ב 800 מיליון בין 2019 ו 2030. נתון זה הוא לא רק מרשים, אלא גם בעל חשיבות רבה, בהתחשב בכך כי זה נכון להבין מראש באיזה תחומי העולם ביקוש גדול יותר לנכסים. באפריקה תהיה עלייה של 100% תמיד באותו מסגרת זמן, אבל לזכור כי יבשת אמריקה עדיין תהיה המאוכלסת ביותר באזורים עירוניים. החברות יתרכזו בעיקר בערים הגדולות, ומגזר המגורים יהפוך את יחידות הדיור הקטנות ליותר יקרות (מכיוון שהן מבוקשות פחות) מאשר דירות גדולות יותר.

Megatrend # 2: כוח כלכלי במזרח

ערים מערביות היו תמיד הכוחות המניעים של "הכלכלה החזקה והמוצקה. בין אלה אנו מזכירים את לונדון, ניו יורק, לוס אנג'לס ופריז, אשר יישארו נקודת המשען של הפעילות הכלכלית העיקרית בעולם. אולם התופעה שתתגבש בשנים האחרונות ניתנת על ידי מעבר הכוח הכלכלי ממערב למזרח, בייחוד באסיה, שם עלויות הייצור נמוכות יותר ורעיונות חדשניים אינם חסרים.

Megatrend # 3: טכנולוגיה

התייחסנו שוב ושוב לנושא המוגדר של ההיבט ה"טכנולוגי ". חזון ירוק בתים חכמים הם עמודי התווך של הרעיון החדש של שוק הנדל"ן. הסיבה לכך, שילוב של טכנולוגיה ונדל"ן יהפוך עוד יותר מאוחד, מהנוכחות של פרויקטים צינור כי יגיע מחיר של 7 מיליארד דולר עד 2030. מספר חוזי המכירה יכול, כתוצאה מכך, להיות מוגדל בחדות, בהתחשב בשני פרוגרסיבי התרחבות הביקושים המיועדת דווקא למגזר הירוק והחכם, הן למשקיעים חדשים, מילניאלס, הנכנסים ושולטים כיום בשוק הנדל"ן העולמי.

מה לומר, טכנולוגיה, כוח במזרח עיור כמעט בלתי מבוקרת, יהיה אבני היסוד של שוק הנדל"ן בעתיד בקנה מידה עולמי. ואתה מוכן לנסות את היד שלך בשוק הנדל"ן של העתיד?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB