להמציא את הבית שלך: עיצוב מודרני או עכשווי?

התייחסנו שוב ושוב לנושא המגמות ואולי זה דווקא אחד האלמנטים המבדיל בין בית אחד למשנהו. לעתים קרובות יש לנו רעיונות מעורפלים על איך לרהט את הדירה שלנו, אבל אנחנו לא יכולים לעשות אותם בטון. אבל האם אנחנו בטוחים שאנחנו יודעים בדיוק איזה סגנון מתאים לבית שלנו?

הנושא של היום הוא דווקא זה: לאמץ את הסגנון המודרני או להעדיף את הסגנון העכשווי?
אנו נגלה יחד אשר הם ההבדלים העיקריים ואנו נבין אילו אמצעי זהירות כדי להיות מסוגל להיות בעל קוהרנטיות גם ברמה הסגנונית, כדי להפוך את החללים שבהם אנו חיים יותר דבקים לצרכים שלנו. ניתן יהיה להבין, בסוף החלק שלנו, איזה עיצוב הוא המתאים ביותר למבנה של הבית שלך ומעל לכל כדי למנוע את השגיאות הנפוצות ביותר.
ואז, אם אתה מוכן אנחנו יכולים להתחיל!

בואו נתחיל עם הסגנון המוגדר '' מודרני ''. כפי שאתה יכול לנחש, המינוח הזה משמש בהתייחסות לתקופה הזמן שמתחיל מתחילת אמצע המאה העשרים. סגנון זה הוא האב הקדמון, כך שאנחנו יכולים לקרוא לזה, של עיצוב עכשווי. פותח על ידי באוהאוס, עיצוב זה מתמקד בצורות פשוטות וקווים ופונקציונליות. אם אתה אוהב את הפשטות ואת הצבעים לזכור את הטבע, עם ניואנסים הארצי, זה הסגנון בשבילך! עמוד נוסף של סגנון מודרני מיוצג על ידי גילוי מחדש של חומרים אקולוגיים.

עץ, עור ואבן משמשים לעתים קרובות הן כמו מבנים מקורה כמו אביזרים ריהוט אמיתי. החיוניות והדמויות האוירודינמיות והמתעוותות חייבות להיות עבור אלה שרוצים שיהיה להם בית "מודרני". אנו מייעצים לאימוץ סגנון זה עבור אלה אשר, למרות שאין להם חללים גדולים מאוד, רוצים לשחזר את הקירות שלהם הביתה "זן" הגדרות זוהר.

עכשיו, לאחר שהתארנו בהרחבה את המאפיינים של הסגנון המודרני, אנו יכולים לנתח את הפרט המודרני בפירוט.
ההבדל המהותי ביחס לקודם טמון, קודם כל, בהיעדר התייחסות זמן המסמן את תחילתו של "זרם" זה. למעשה, עיצוב עכשווי פירושו כל מה שלוקח אופנות מנקודת מבט של ריהוט כי הם הפופולריים ביותר.

וזה בדיוק עמימות זה עושה עיצוב עכשווי מעניין. אבל יש להדגיש כמה תכונות, כדי למנוע יצירת סביבות עם שינוי צבע וסגנונות מנוגדים. הגוונים אינם אלה של הסביבה הטבעית, אבל עדין, ניטרלי גוונים עדיפים. מילת המפתח היא מינימליזם. החומרים המשמשים לייצור רווחים בקנה אחד עם הסגנון העכשווי הם ניקל, כרום, פלדה בשילוב עם מרקמים טבעיים מאוד, כגון יוטה.

סגנון זה אינו מתאים לכל ההגדרות. עדיף לאמץ אותו על מנת לספק בתים שיש להם מבנה בסיסי, כדי להעשיר אותו עם אלמנטים טיפוסיים של העיצוב האמנותי ביותר שיש!

אלה הם הנחיות שיעזרו לך לתת לביתך זהות חזקה ומוגדרת היטב. אבל זכור כי תחושה "בבית" פירושו להיות במקום שיכול להעביר חלק מאיתנו. אז, להיות חופשי לשבור את הכללים האלה כדי להפוך את הבית שלך ייחודי!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB