לוקליזציה? לקונים בהונג קונג זה פחות ופחות רלוונטי!

כמה מכם, כשאתם צריכים לבחור נכס לקנות, לא נותנים לעצמם להיות מושפעים ממיקומו. אנו יכולים לומר שזו הסיבה העיקרית והמפלה ביותר שמשפיעה על המשקיע העתידי ובכלל על הנדל"ן.

תופעה שמשכה את תשומת ליבנו, נוגעת בעיקר לשוק הנדל"ן בהונג קונג, אשר ראה בשנים האחרונות הפסד, מבחינת הערך המוכר על ידי המשקיעים, ממיקום הנכסים.
בפירוט, הקרבה למרכז מפותח או למקומות מעניינים היא כבר לא כל כך חשובה. הנדל"ן נשלט על ידי חידוש, מאותם נכסים שהם בנייה חדשה. הסיבה לכך היא שמחירי הדירות הומוגניים בכל השטח, וזו הסיבה שאנו מכוונים לנוחות וחדשנות.

אבל בואו ונגיע ללב הניתוח הזה, דרך מה ששוחרר על ידי דניס מא, ראש המחקר הזה.
לדברי המומחה, ההתכנסות של מחירי הדירות מוסברת על ידי ריכוז מבני הנדל"ן החדשים באזורים מסוימים במדינה.
לאחר מדדי הדיכוי של הביקוש, שאומצו בעבר על ידי הממשלה, התכוונו הקונים לשוק נוח בהחלט בהחלט, תוך תקשורם לאזורי מגורים פוריים יותר ועם ערך כלכלי מובנה אשר עתיד להימשך לאורך זמן.

מצב רוח זה, לעומת זאת, בהחלט לא התייאש מהמציאויות הפחות מפותחות. אכן. דווקא באזורים הכפריים היה מרוץ של ממש להשלים את התשתית כדי לאפשר חיבור מהיר עם הערים הגדולות.
תשומת ליבו של הקונה, ולכן נופלת על המחיר ולא על המיקום, תאפשר גם לאזורים הסמוכים לחזור באופן פעיל לנדל"ן, מבלי להסתכן בשכחה.

הנרי מוק, מנהל שוק ההון הבכיר של JLL, אמר כי בזכות גל ההתחדשות הזה הביקוש יישאר יציב ויהיה פרופורציונאלי היטב להצעה המיועדת להגדיל עוד ועוד.

בין האלמנטים הבולטים, אנו נזכרים גם בצורך ליצור את מה שמכונה '' ערים חכמות '', ערים חכמות שתמיד יכולות להיות בקנה אחד עם התקופות, ולא פחות מכך, מכוונות לטכנולוגיות ירוקות.

במדינה שבה רמת זיהום האוויר, למרבה הצער, ממשיכה לגעת ברמות מדאיגות, יוזמה מסוג זה אינה יכולה לעשות דבר מלבד לשפר טוב יותר את המצב המתפתח.

החידוש אפוא מצטרף לשמירה על הסביבה, מבלי לשכוח את הצרכים הבסיסיים המיוצגים על ידי דרישה עקבית יותר ויותר, אך מעל לכל, מגוונת.
הודות לנסיבות אלה, למעשה, מגוון המשקיעים התרחב בהחלט, והבטיח כי כל אחד יכול לחפש נדל"ן נוח בהישג ידם של כל יעד בשוק.
סטודנטים צעירים מארסמוס, גמלאים ומשפחות, מצליחים כיום למצוא את גודלם במדינה זו, ללא בעיות רבות.

מה לומר, זמן טוב להונג קונג!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB