רוסיה מתאוששת: משקיעים זרים שולטים בשוק

הזכרנו מוקדם יותר כי 2018 לא הסתיים בנעימות עם רוסיה הקרה. בכל המשק הלאומי, ובעיקר בתחום הנדל"ן, סבלה המדינה ממצב של טלטלה חזקה, הנובעת גם מהמתחים הגיאופוליטיים שאפיינו את המדינה.

 אבל סוף סוף אנחנו יכולים לתת חדשות טובות! רוסיה מתאוששת משלב זה של קיפאון, הודות להתערבות של הון זר. ההשקעות העיקריות נכנסות לתחום הנדל"ן, אשר לפי נתונים סטטיסטיים הגיע לשיאים היסטוריים לעומת 10 השנים האחרונות.

 הכוח המניע החדש מאחורי הכלכלה הקרה ביותר באירופה הוא 60 מיליארד רובל עבור נדל"ן מסחרי ו -70 מיליארד דולר להשקעות למגורים.
עסקאות החוץ היוו כרבע השקעות נדל"ן, עבור סכום כולל של 248 מיליארד רובל, בשנת 2018. השנה, כבר בחודש ינואר, ספים אלה גדלו במהירות עם תוצאות חיוביות יותר.
הגבול היחיד מיוצג על ידי הסנקציות שבהן קל להיתקל, שכן רוסיה היא עדיין מדינה אחת הן מנקודת המבט הגיאו-פוליטית והן בראש ובראשונה מבחינה מנהלית.

באשר לשיפור הכלכלי הכללי הרוסי, אנחנו לא יכולים שלא להזכיר אינדיקטורים שונים.
מחיר הנפט, המוצר העיקרי שיוצא על ידי רוסיה בכל העולם, גדל באופן אקספוננציאלי ושיעור האינפלציה ירד בקצב מהיר, מה שמביא כמובן לירידת הריבית ובכלל, גישה טובה יותר ל משקיעים זרים ברוסיה.
כיצד התערבה ממשלת רוסיה?

עבור האזרחים, סובסידיות ממשלתיות רבות כבר הציג כגון הפחתת הריבית השנתית של 5%, כדי לאפשר למשפחות צעירות יותר לקנות נכס אפילו במחירים מסובסדים יותר. הכל כמובן מכוון "הכלכלה מהר יותר ויותר חדשנית, אשר רואה לא רק את האבות של המשפחה, אלא גם את הצעירים מחליטים להשקיע בשוק הנדל"ן הרוסי.
כתוספת נוספת לשוק הנדל"ן, משכנתאות מסובסדות על ידי מי מתכוון לממן פרויקטים דיור חדשות כדי לשפר ולעודד בנייה חדשה.

מהן התחזיות לפי כלכלני התעשייה?
הסביבה המקרו-כלכלית הרוסית עתידה לחדש, הודות לשינויים רדיקליים חשובים אלה בכל מערכת המדינה. למרות שהמספרים אינם תמיד אמינים, שכן תמיד יש צורך לבצע ניתוח כמותי אך מעל לכל איכותי של המגזר שנבדק, עובדה היא כי בתקופה האחרונה הכלכלה הרוסית מחלים לאחר תקופה של דיכאון עמוק.

מקווים כי זה יהיה תחילתה של מהפכה בשם לבנים רוסית!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB