2019 היא השנה המכריעה עבור שוק הנדל"ן: זו הסיבה

החודש החדש רק התחיל, ותחזיות חשובות עבור שוק הנדל"ן כבר מחדש עם זה. במיוחד אחרי כל כך הרבה שנים של חוסר ודאות כלכלית, פוליטית, חברתית ומעל לכל, אנחנו יכולים סוף סוף לומר שהגענו לנקודת מפנה.
על פי הנתונים הסטטיסטיים העיקריים, למעשה, 2019 היא ויהיה השנה שבה יהיה חשוב יותר להשקיע בשוק הנדל"ן העולמי. גל חיובי, מחכה רק כדי להיות רדוף על ידי המשקיעים העתידיים.
בואו לגלות בפירוט מה הם הנקודות העיקריות של חדשות חשובות אלה עבור שוק הנדל"ן.
יש לנו מסכם הכל זה זרם אופטימי, על מנת לגרום לך להבין טוב יותר למה זה כל כך נוח ומהותי לקפוץ עכשיו בשוק הנדל"ן בעולם!
 בניגוד למגזרים רבים אחרים, ענף הנדל"ן לא חש תגובה חריפה כל כך בתקופת המשבר העולמי. במדינות רבות, למעשה, זה היה שוק הלבנים שהסיע את הכלכלה הלאומית מהמשבר.
 בוא נראה כיצד:

אזורי הזדמנות: זהו שם שנוצר כדי להגדיר רפורמות מס הקשורות לתעסוקה בשנת 2017, המאפשרים לקבל יתרונות מס לגבי השקעות באזורים מסוימים הכנסה נמוכה. מטרת התוכנית היא להפיץ את ההון מהר יותר, תוך הבטחת מרווח נוחות, על פי מומחים, זוהי תוכנית הפעולה הטובה ביותר לאפשר פיתוח כלכלי רווחי יותר עבור מדינות.

Millennials: מצאנו את זה כמה פעמים, אפילו בשוק הנדל"ן, הגיל הממוצע של המשקיעים ירד בפתאומיות. עכשיו, למעשה, בעלי כוח הקנייה של הנכס, הם כבר לא אבות המשפחה, אבל מילניום שנים. תרומתם לשוק הנדל"ן הייתה בסיסית מבחינת ההון המושקע. המילניאלים שינו עוד מנהג ישן. זה מעדיף את החתימה על חוזה שכירות, ולא לקנות ולמכור. היפוך מגמה זו היה בולט מאוד, כבר בסוף 2018.
הסיבה לכך, צפוי כי, הורדת מחירי הנדל"ן, כדי לאפשר את הפגישה בין ההיצע והביקוש, יבטיח זמני קצר יותר על נוכחות של נכסים בשוק הנדל"ן.

תמריצים ליצירת בית חכם וירוק: אופנה יכולה להיות משהו זמני, אבל לא בשוק הנדל"ן! מה שנראה כמו מגמה חדשה, מתמקדת הקיימות, הפך עכשיו הכרח עבור כל המשקיעים. למעשה, רכישת בית חכם וירוק היא לא בקשה של אחוז קטן של קונים פוטנציאליים, אבל של רובם.
וכיום, בהתחשב בכך כבר בחודשים הראשונים של 2019 הבקשות היו גבוהות מאוד, המחירים הקשורים ביצירה או שדרוג של בית חכם, הם עדיין זול יותר, לעומת אלה של דיור רגיל. וזה לא הכל. השימוש בחומרים בר קיימא, מאפשר לך לשמור על זמן רב יותר את הערך של רכישת הבית שלך גבוה ותחרותי עם הצרכים החדשים בשוק.

מה לומר, נראה כי 2019 היא השנה של '' לבנים ''!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB