המחיר הממוצע אינו נגיש. הבעיות לחסום הנדל"ן

על פי סקרים שבוצעו על ידי ATTOM, רוב הקונים חווים קשיים ניכרים גישה לשוק הנדל"ן. אבל מה הם המכשולים העיקריים נתקל כאשר הנדל"ן עומד להתחיל? ומעל הכל, היכן הבעיה הזאת מרגישה עצמה מורגשת ביותר?

אנחנו מתחילים לענות על השאלה השנייה, ואנחנו יודעים שזה יותיר אותך חסר מילים. אמריקה היא היבשת שבה, למרבה הצער, המגע הזה הוא מטריד משקיעים פוטנציאליים רבים.
המחיר הממוצע של נכס בארצות הברית עולה בהרבה על השכר הממוצע של מעל 480,353 מחוזות (באחוזים).

בין הגדולים והמאוכלסים ביותר אנו זוכרים את מחוז לוס אנג'לס, קליפורניה; מחוז קוק (שיקגו), אילינוי; מחוז מריקופה (פיניקס), אריזונה; מחוז סן דייגו, קליפורניה; ואת מחוז אורנג ', קליפורניה. בעוד באשר לאזורים שהיו עדיין בהישג יד של בעלי עתיד רבים בתחילת 2019, אנחנו לא יכולים לשכוח האריס קאונטי (יוסטון), טקסס; ויין קאונטי (דטרויט), מישיגן; פילדלפיה קאונטי, פנסילבניה; קויאהוגה קאונטי (קליבלנד), אוהיו; ו פרנקלין קאונטי (קולומבוס), אוהיו.

אנחנו אומרים שהשוק לא רווי מאוד, אבל קל להבין איך, ללא ספק, קשה למי שרוצה להיכנס לעסקי נדל"ן, למצוא הזדמנויות חוקיות ולהשוות אותם עם רבים, אפילו שייכים לאזורים מרוחקים.

הסקר הסטטיסטי התבסס בעיקר על סכום ההכנסות הנדרש מכוח התשלומים החודשיים הנובעים מניהול נכס (מבלי לשכוח את נושא "דמי השכירות"), משכנתאות, ארנונה, ביטוח והוצאות תפעוליות רמת אחוז מקסימלית של 28%, ולמרות הירידה במחירי ברוב האזורים הפופולריים ביותר היא יותר מאשר ניכרת, המצב נראה קריטי מאוד, במיוחד עבור הצעירים אשר, המבקשים להתחיל להשקיע באופן עקבי יותר בשוק הנדל"ן, מוצאים את עצמם ללא משאבים כספיים נאותים.

כ -68% מהשווקים, למעשה, דורשים 30% מהשכר כדי לאפשר לרוכש הפרטי לזכות בנכס. מתוך 480 מחוזות נותחו, ישנם רבים כמו 323 הדורשים כמות כה גדולה של הון. בפירוט אנו מדווחים על האחוזים הרלוונטיים ביותר:

קליפורניה (116.8%);
 קינגס קאונטי, ניו יורק (113.4%);
מחוז סנטה קרוז, קליפורניה (112.3%);
San Luis Obispo County, קליפורניה (91.4%);
 מחוז מאוי, הוואי (88.2%)

עם זאת, 39% מהשווקים עדיין זולים יותר מאותם ממוצעים היסטוריים, כך ניכר במחוזות מחוז קוק (שיקגו), אילינוי; וניו יורק קאונטי, Suffolk County, ברונקס ואת מחוז נסאו - כולם באזור המטרופולין בניו יורק.

אבל המצב אינו הומוגני בכל המדינות. סך של 393 מתוך 480 מחוזות ניתחו בדו"ח (אנחנו מדברים על 82%) עלייה של שנה מעל שנה במדד נגישות, כלומר מחירי הבתים היו זולים יותר מאשר לפני שנה! זבוב לבן קטן מבשר טובות. לכן, משקיעים מכל רחבי העולם, לא ייאוש! הפתרון יכול להיות ממש מעבר לפינה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB