מה לשאול שאלות כאשר בעת ביקור בית פתוח

סיור סביב שכונות שונות ועוברים בתים פתוחים, לאפשר לקונה לקבל תחושה של החלל ואת הבית, לפני פוטנציאל לקנות אותו. לא רק זה אינפורמטיבי לראות נכסי נדל"ן שונים בתחומים שונים, אבל גם אתה משתמש הזמן שלך productively. כמובן שאולי יש לך שכנים רועשים שמנסים להגיע לשיא בבית שלך במשך שנים - לצערי, עם בית פתוח, באמת אין שום דרך למנוע את זה קורה.

בעת סיור בבתים פתוחים, אתה מסתכל במקומות שונים יותר כמו מוצר בשוק. אין לחץ כאשר אתה עובר דרך בית פתוח כפי שאתה יכול לשוטט מסביב ולקחת כל עוד אתה רוצה. זה גם נותן לאנשים הזדמנות לראות איך אחרים לקשט את הבית שלהם לעשות שימוש בחלל שלהם. אני לא אומר שאתה צריך ללכת לפתוח בתים מתוך כוונה למצוא רעיונות חדשים לקשט פנים, אבל רבים מקבלים השראה בדרך זו, כמובן מעניין פוטנציאל לקנות את הנכס, מלכתחילה.

הזמן הוא כסף וכסף הוא הזמן אז לא לבזבז את הזמן שלך עובר נכסים שאתה לא מעוניין. בזהירות לבחור אילו נכסים אתה אוהב את הטוב ביותר ולבלות מספיק זמן להסתכל עליהם. יתר על המידה עם יותר מדי מקומות להציג רק יסתיים בלבול עומס יתר של מידע כדי לתפוס. לתכנן את הביקורים שלך וליצור תוכנית. ודא שיש לך רשימה של כל מה שאתה רוצה בבית. תביא את הרשימה איתך כדי שתוכל לבדוק את הכל וללכת על הפרטים מאוחר יותר. זה ייתן לך רעיון טוב יותר של המקומות שבהם אתה עבר ואיזה מקום היה מה. חשוב גם לקבל כמה שאלות אתה רוצה לשאול את הסוכן שלך מראש. שאלות אלה צריכות להיות קשורות לכל שאלה שיש לך על הנכס וכל מידע שימושי שיכול לעזור לך לקבל החלטה אינפורמטיבית.



כאשר אתה הראשון ללכת דרך הדלתות בבית פתוח, לעשות סקירה 360 של האזור, וליצור את ההופעות הראשונית הראשונית שלך. איך אתה מרגיש כשאתה הולך דרך הדלתות? האם אתה יכול לראות את עצמך ואת המשפחה שלך (אם רלוונטי) לחיות במרחב הזה? אם עובר את הבית בפעם השנייה יהיה מועיל, אתה תמיד יכול להגדיר עוד צופה. לפעמים אתה לא חושב על דברים לשאול או לראות כי אתה כרגע, אז הדרכה שנייה היא מועילה בדרך כלל.



ברגע שאתה מבין שיש לך למצוא את המקום של החלומות שלך, לשאול כמה שאלות רק כדי לוודא. שאל על כלי עזר, את המסים, את דמי הקשורים condo או בית ואיך הכל הוא שילם. בין אם אתה משלם את זה חודשי, דו חודשי, רבעוני, זה כל מידע רלוונטי שיעזור לך במורד הכביש. להבין אם הנכס צריך כל התיקונים או כאשר הבית נבדק לאחרונה. כמו כן, אם נכס זה ישמש נכס שכור, לגלות קצת על פוטנציאל ההכנסה וכמה ההוצאות שלך יהיה. מידע הוא המפתח בעת קבלת החלטה לכל החיים.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB