5 דרכים חכמות לבנות הון עצמי הביתה

הון עצמי הבית הוא היחס של הערך של הבית שלך, שבו אתה שומר וזה חיוני לבניית עושר ושמירה על homeownership שלך. בניית הון לוקח כמה צעדים שונים ואסטרטגיה תקצוב טוב כדי להיות רווחית.
מאמר זה יראה לך חמש דרכים חכמות לבנות הון עצמי הביתה בצורה חכמה ויעילה.

בואו נסתכל על קביעת כמה הון יש לך כרגע. לא קשה לחשב הון; כל שעליך לעשות הוא לקבוע כמה תשלום למטה תוכלו להניח את הערך הכולל של הנכס. אם אתה שם למטה 5% עבור המקדמה שלך, אז ההון העצמי הנוכחי שלך על נכס הנדל"ן הוא 5%. ככל שאתה משלם על הנכס שלך, את העצמי יותר תוכל להרוויח.






אין דרך טובה יותר לגדול הון, ואז לתת הנכס שלך מעריך. בהתאם לשוק, באזור הנכס שלך נמצא, גורמים רבים אחרים - הערכת הנכס יכול לקחת קצת או הרבה זמן. עם השווקים להישאר יציב, זה די משגשגת עבור בעלי בתים רבים במהלך השנים האחרונות. ההשפעה של הערכת הנדל"ן היא הרבה כמו השקעה במניות. ברגע שהערך עולה, אתה מרוויח - כנ"ל לגבי הייסוף של רכוש ואנשים רבים רואים בכך השקעה בטוחה יותר. יש רק אדמה כל כך הרבה בעולם, וברגע שזה נעלם, זה יהיה יקר מאוד לקנות.
לבצע תשלום גדול למטה אם אתה יכול להרשות לעצמך מדי! כאשר מישהו עושה תשלום גדול למטה על פיסת רכוש, יתרת ההלוואה הראשונית שלהם יהיה קטן יותר, כלומר אתה מזער את הסכום שאתה צריך לשאול. זה מסכם פחות הוצאות ריבית, תשלומים חודשיים לשליטה יותר, שיעורי משכנתא נמוכים, וכן מופחת תוכנית ביטוח פרמיה. ישנם יתרונות רבים יותר לקחת בחשבון כמו גם תקצוב מתקדמת. ככל שתניח יותר, את העצמי יותר יהיה לך להתחיל עם על הנכס שלך. אם יהיה צורך בעתיד, אתה יכול למשוך הון מהבית שלך באמצעות הלוואה להון הביתה כל עוד אתה מקצה 20% או יותר עבור התשלום שלך למטה.
נצל את היתרונות של בונוסים פיננסיים. אם יש לך בונוסים עבודה או ירושה כדי לעזור לשלם את המשכנתא שלך, זה יחסוך לך כסף בטווח הארוך. במוקדם אתה משלם את המשכנתא שלך, פחות כסף תצטרך לשלם עבור הוצאות ההלוואה. תלוי כמה אתה מניח על המשכנתא שלך בכל פעם, אתה יכול לשאול המלווה שלך כדי להעריך מחדש את התשלומים שלך מבוסס על סכומי גוש יש לך disbursed. זה אמור להקטין את תשלומי ההלוואה באופן משמעותי, כי אתה משלם את הנכס מהר יותר.
בצע שיפורים על הבית שלך כי יהיה מועיל למכירת בעתיד. תמיד לחשוב קדימה ולקבוע כיצד שינוי הפריסה של המטבח או הוספת חדר שינה נוסף יהיה להגביר את הערך של הבית שלך. תכונות קוסמטיים כגון כיור חדש או מדיח כלים לא יוסיף ערך רב מדי, אבל חדרי שינה נוספים וחדרי אמבטיה פתוח מרחב המחיה קונספט יביא את הערך של הבית שלך. תמיד לוודא שזה זול לפני שאתה עושה כל השיפורים. אתה רוצה לוודא שאתה תקבל את הערך של השיפורים בעת המכירה.
אם אתם מחפשים לבנות הון עצמי ממש מהר, לבחור מונח משכנתא נמוכה. במקום משכנתא של 30 שנה, נסה לעשות משכנתא של 15 שנה, אשר יהיה לבנות הון על הנכס שלך פעמיים מהר. הכל תלוי במצב הכלכלי שלך ואם זה בר ביצוע. זכור, התשלומים החודשיים שלך יהיה פי שניים כי המונח שלך הוא פחות, אבל אתה תהיה הימנעות כל אלה הוצאות מיותרות אם אתה יכול להרשות לעצמך גם. הדרך הטובה ביותר לקבוע אם אתה יכול להרשות לעצמו משכנתא נמוכה יותר היא ליצור תוכנית תקצוב ולשלב את כל ההוצאות שלך ואת ההון. ודא שאתה יכול לחיות בנוחות ועדיין לבצע את כל התשלומים החודשיים. דברים בחיים יכול להיות בלתי צפוי לפעמים, כדי לוודא שיש לך קרן בשביל זה עם מספיק חיסכון, במקרה חירום.


חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB