אתה צריך למכור את הבית או שיפוץ?

האם רכשת את הבית עם חשיבה כי אתה לא הולך לשמור את זה במשך תקופה ארוכה של זמן? האם אתה מחובר עכשיו לבית שלך מרגיש כמו שיפוץ זה יהיה מספיק? אתה עלול להרגיש כאילו אתה והבית שלך הוא לא בכושר מושלם, וזה בסדר. יש לך כמה אפשרויות לשקול. אתה צריך למכור את הבית או לשפץ?

זה נורמלי לרצות לשנות דברים בבית שלך, גם כאשר אתה בונה את זה מאפס. אתה בא כדי ללמוד דברים מסוימים יעבדו טוב יותר במקומות מסוימים וכי חדר שינה אחד צריך להיות מובנים אחרת וכן הלאה. למשל: 'אני אוהב את הבית שלי אבל חדר האמבטיה לא מספיק גדול'. שינויים קלים יכולים להיעשות בשיפוצים, אבל אם אתה נמצא בנקודה שבה יש שפע של שינויים שצריך לעשות - אז אולי זה יותר רווחי למכור ולקנות בית חדש. שיפוצים יכול להיות יקר והדברים מסתכמים בהתאם למה שאתה עושה. זכור את העלות של כל השינויים והאם אתה יכול למצוא מקום חדש במחיר זול יותר.



הבעיות לא עשויות להתעורר בבית; זה יכול להיות מה מחוץ לבית זה גורם לבעיות. אולי אתה על המים, והבית שלך מציף כל הזמן או שאתה ממוקם על כביש עסוק, שהוא חזק ומכריע בשבילך. יש בעיות שאולי לא הבנתי עד שאתה נכנס פנימה זה בסדר גם כי אתה לא צריך להישאר במקום אחד אם אתה הבעלים של הבית שלך. יש לך אפשרויות רבות לשקול. זהו אחד הגורמים היפים על הבעלות על המקום שלך ואת היכולת לשלוט על ההחלטות שלך.



גורם החלטה גדול מסתכם אם או לא הבית שלך הוא שם הלב שלך. האם יש לך יחסים טובים עם השכנים שלך? איך אתה מרגיש לגבי המיקום של הבית שלך והסביבה? האם אתה נמצא באזור שצומח? אם אתה אוהב את האזור שאתה נמצא ויש לך קשרים חזקים עם השכנים שלך, אולי שיפוץ היא האפשרות הנכונה בשבילך. אם אין לך קשרים עם השכנים שלך לא נהנה במיוחד את המיקום שבו אתה נמצא, אז אולי למכור את ההחלטה הנכונה עבורך.



אתה יכול להיות בשלב שבו המשפחה שלך גדל ואין דרך קסם להפוך חדר השינה להופיע בחלל שיש לך כבר. אתה גם צריך לשפץ ולבנות על חדר אחר או למצוא מקום שיש בו מספיק חדרי שינה עבור המשפחה שלך. אלה שאלות שאתה צריך לשאול את עצמך ולבדוק על מנת לוודא שהם נמצאים בתקציב. אתה גם רוצה להבטיח כי עלויות upfront שלך תעשה החזר על ההשקעה שלך. כמה שדרוגים הביתה לא לכסות מחצית ההוצאות שלהם, בעוד שאחרים יכולים לעשות בחזרה 80-90%. שוב הכל תלוי כמה גדול של שיפוץ אתה רוצה.



הדרך הטובה ביותר לקבוע אם או לא כדאי למכור או לשפץ את הבית שלך היא לקבוע מה צריך להיעשות עם הבית שלך. ואז להתחיל לתמחר הכל וליצור תקציב. גם להסתכל על בתים אחרים כי הם התקציב שלך, אשר תואם את כל הקריטריונים שאתה מחפש. תראו את השליליות ואת חיובי עם שניהם ולנסות להגיע למסקנה על מה עושה את הגיוני ביותר ומה יעשה אותך המאושר. אם לא היית מרוצה כלל מהבית שלך, ההחלטה הטובה ביותר תהיה למכור.



ב Realigro, אנחנו יכולים לעזור לך למצוא בית שיהפוך אותך מאושר ביותר להתאים את כל הצרכים שלך ואת הצרכים. אתם נמצאים במרחק של צעד אחד ממציאת בית החלומות שלכם.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB