הבירות האיטלקיות הושקעו בבנייה צרפתית: לכן זה שווה את זה.

בשנים האחרונות היו צרכים שונים שהובילו את העסק האיטלקי לעבור לחו"ל, תוך שמירה על איטליה רק במשרד הרשום של החברות השונות. מצב שהביא שינויים מנקודת מבט כלכלית, אך גם השלכות חברתיות על החזון הכלכלי-כלכלי של המדינה.

כמו כן, חלו שינויים בענף הבנייה. במיוחד מאז 2017, חברות איטלקיות הגדילו את פעילותם בענף הנדל"ן, במיוחד בצרפת. המדינה של Lumi למעשה, אישרה בשיתוף פעולה עם לשכת המסחר האיטלקי של ניס, המתקנים כדי לאפשר לאנשי מקצוע כדי לשפר את היכולות שלהם על השטח הצרפתי הודות לבנייה של מספנות אד הוק הראשון שמטרתן לשפר את דמויותיהם המקצועיות.

לפני ניתוח התיק הנ"ל יש להבין כיצד מבנה הבניה הצרפתית בנוי. בניגוד לאיטלקי, הרבה יותר מורכב לחלק לשלוש קבוצות:

- עבודה כבד ואספקת שירותים

- הקמה וקידום

- בנייה אזרחית ועבודות ציבוריות

אם באיטליה, המגזר עדיין מייצב, בצרפת הוא מעסיק כ -21% מהאוכלוסייה. הבעיות היחידות קשורות להתנהגות הכלכלית של אנשים אשר, בלתי צפויות, יכולים לשנות את המערכת ולהשפיע על פעולות הבנייה, השיפוץ והתחזוקה.

כדי להבין את החשיבות של הבנייה הצרפתית, זה מספיק כדי לחשוב על ממוצע של כ -170 מיליארד אירו מטופלים, חשבונאות עבור 1.4 מיליון עובדים ו 401,000 חברות. האנרגיה של המגזר מורגשת במיוחד בתרבות הצרפתית. המגמה החיובית שנחנכה בשנת 2016 ממשיכה להתמיד, יצירת הזדמנויות עבודה בכל רמות החברה. על פי אומדני FFB, הדעות לגבי מגמת הבנייה לשנת 2025 הן כדלקמן:

- עלייה של הדיגיטלית באמצעות BIM (בניין מידע דגם) 5 וניהול רזה 6; - הגברת התחרות הבלתי הוגנת על אף הצעדים שננקטו בשנתיים האחרונות, אשר תוביל לקיפוח של בין 50,000 ל -200 אלף משרות ברחבי העולם; - הגידול בתעסוקה עצמית.

אבן הפינה של תפנית זו היא קוט ד 'אזור אשר בשנת 2016 נרשמה מחזור של 10.3 מיליארד יורו, עם 63 681 חברות ו 103 341 כפופים. המחוזות עם שיעור התעסוקה הגבוה ביותר בענף הם המחלקה Bouches du Rhône, האלפים הימיים ואת Var.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB