רומא Caput מונדי: עיר הנצח אשר יגרום לך להתאהב

הוגדר בירת שתי המדינות כפי שהיא בתים הוותיקן בתוכו, העיר של רומא הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר הן עבור החגים לבלות אבל במיוחד עבור זז. ליבה של הנצרות, ריבונית בלתי מעורערת במשך מאות שנים, הוא ללא ספק הסמל של חצי האי האיטלקי.

נוסדה בשנת 753 לפנה"ס היא המטרופולין הראשון של האנושות, הכוח המניע של תרבות (הלטינית) אשר שלטה בכל רחבי הים התיכון, מרחיבה את עצמה ברחבי העולם בזכות כוחו של העם הרומי. ביקר בשנת 2017 על ידי 7.3 מיליון תיירים, הוא אחד התרחישים הפופולריים ביותר בקולנוע. פאולו סורנטינו, "גרנדה בלזה" (שזכתה באוסקר, גלובוס הזהב, ה- BAFTA, ארבעה פרסי קולנוע אירופיים, תשע דייוויד די דונטלו, חמישה סרטי כסף ועוד פרסים רבים אחרים) חוגגת את הוד מלכותה של הבירה האיטלקית , מבלי להזניח שום דבר למקרה.

היופי הגדול מתחיל מן המונומנטים החשובים ביותר ואז להגיע לאזורים של חיי היומיום, את הרחובות הפשוטים ביותר אך שקוע בהיסטוריה. בלתי אפשרי לא להיות מוקסם על ידי אמפיתאטרון פלבי, הידוע יותר בשם הקולוסיאום. אתר מורשת עולמית מאז 1980, הוא מאופיין על ידי צמח אליפסה עם מערכת מורכבת של קשתות. הזירה שבה גלדיאטורים נלחמו היה אחד המקומות המושכים ביותר תיירים ואוהבי היסטוריה ואדריכלות. עבור אלה המעוניינים למצוא בתים למכירה ברומא באזור Colosseum יכול לבקר באתר זה.

בין Campidoglio ו Palatino יש את האזור הארכיאולוגי של Fori Imperiali. האתר כולל שרידים של כמה ריבועים מונומנטליים (ומכאן שם חורי שם): פורום קיסר, פורום אוגוסטוס, פורום נרווה, פורום טרג'אן. השביל מאפשר לך ללכת לתוך נתיב היסטורי המאפשר לך לחיות ניסיון ישיר עם רומא העתיקה. מי שמעולם לא ראה את סצנת הסרט "פליני" המפורסמת שבה מזמינה אניטה אקברג את מרצ'לו מסטרויאני להיכנס למזרקת טרווי? נבנה עם טרוורטין, שיש, טיח, טיח ומתכות, זה המקום שבו הטקס של הטלת המטבע מתקיים, המבטא רצון. סגנונות המעורבים הם שונים: הבארוק, Neoclassical, ימי הביניים.

האזור מלא מועדונים להנפיש את חיי הלילה הרומיים. ברמה של אוכל ויין, המטבח הרומאי מבוסס על מנות טיפוסיות של מסורת כפרית וכפרי, עם מרכיבים פשוטים וטעמים חזקים. Amatriciana ואת Carbonara הם ללא ספק המפורסם ביותר. לא ניתן לתאר את נפלאות רומא וסביבתה בכמה שורות. מסיבה זו, אנו מזמינים אתכם לבקר באתר זה למכירת נכסים ברומא ולאציו לחוות את אחת הערים היפות ביותר בעולם.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB