5 מקומות יוקרה לקנות נדל"ן בשנת 2019

זה השנה לקנות נכס כי במוקדם שתבצע את ההשקעה שלך, ההון יהיה לך יותר בסופו של דבר. בין אם אתם שמים מקדמה על בית עבור עצמך, או שאתה מסתכל על נכס שכור כדי להפוך את שכירות הכנסה אלה חמישה מקומות הם מקומות כי יגדל עם ערך כמו שנים להמשיך. עם זאת, העלות הראשונית של הנכס גבוהה יותר מאשר במקומות אחרים בעולם. אם אתה רוצה מותרות, זה בא על פני יפה. בואו נסתכל על 5 מקומות מפוארים לקנות נדל"ן בשנת 2019:





1. מנהטן, ניו יורק



מנהטן, ניו יורק היא עיר הבירה של העולם. המחיר החציוני ברשימה הוא 25 מיליון דולר. המחיר הנמכר ביותר בשנת 2017 היה 41 מיליון דולר ואת המחיר הממוצע למטר מרובע הוא 4,885 $. מנהטן היא מקום שתמיד ייתן לך את ההחזר על ההשקעה שלך (החזר על השקעה).



2. לוס אנג'לס, קליפורניה



לוס אנג'לס, קליפורניה ידועה במיקום המרכזי שלה, שבו חיים כוכבי קולנוע וסלבריטאים רבים. מחיר הרשימה הממוצע בלוס אנג 'לס הוא סביב 10 מיליון דולר, עם המקום הגבוה ביותר נמכר עבור 24.15 מיליון דולר בשנת 2017. המחיר למטר מרובע הוא סביב $ 2000.



3. מאווי, הוואי



מאווי ידועה כיעד מפואר עבור אנשים בכל רחבי העולם. כל אי, באופן כללי, הוא בדרך כלל קצת יותר יקר ומפנק. מאז מאווי הוא עדיין בנפרד של ארצות הברית, אנשים רבים מארה"ב לנסוע ולחיות מאווי. כמובן, מבקרים מכל רחבי העולם היו שמחים להחזיק רכוש כאן ויש שוק בשביל זה. המקום הגבוה ביותר נמכר בשנת 2017 הלך 16 מיליון דולר, עם ממוצע חציון מחיר רשימה ב 4 מיליון דולר. לכל רגל מרובע, הוא סביב 969 $. מאווי היא אופציה השקעה מצוינת מסביב.



4. סרסוטה, פלורידה



Sarasota, פלורידה היא יעד יפה כל ימות השנה, עם שיעור תיירים גבוה מדי שנה. Sarasota הוא בהחלט על התקציב נמוך במונחים של העליון 5 מקומות מפוארים שלנו להשקיע בשנת 2019. חציון רשימה מחיר עבור מקום Sarasota הוא סביב 3.5 מיליון דולר. לכל רגל מרובע, אתה תהיה מסתכל על כ 700 $ דולר. המחיר הנמכר ביותר בשנת 2017 היה 9 מיליון דולר.



5. אספן, קולורדו



אספן, קולורדו הוא מקום תיירותי גדול בחורף בשל רכס ההרים, וזה היה instituted כמחנה הכרייה בחזרה במהלך בום כסף קולורדו. אספן נקרא "אספן" בגלל כל עצי הצפצפה במקום. המחיר הממוצע חציון מקום באספן, קולורדו הוא סביב 10 מיליון דולר. המקום הגבוה ביותר נמכר ב 2017 היה 30 מיליון דולר. חציון מחיר לכל רגל מרובע הוא סביב $ 1600 USD.





על פי Wealth-X "האנשים העשירים בעולם הבעלים של 2.7 $ טריליון בשווי של נדל"ן, והם נוהרים רבים של אותן ערים לקנות רכוש. מחירי הנכסים מבוססים כולם על בתים חד משפחתיים הנתונים הסטטיסטיים הגיעו קולוול בנקר + המכון יוקרה שיווק הבית. כדי למצוא נכסים נוספים באזור שאתה מחפש לחץ כאן!





חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB