10 דרכים לחסוך עבור מקדמה

האם אתה מנסה לשמור עבור מקדמה על בית או על נכס להשקעה? שמירה על כל דבר יכול להיות קשה עבור אנשים, במיוחד כשמדובר מקדמה על בית. אתה צריך התקציב בכל מקום שאתה יכול ליצור תנאי חיים סבירים לעצמך בינתיים. מאמר זה יראה לך 10 דרכים לשמור עבור מקדמה, שהם סבירים רק דורש ממך לשנות כמה הרגלים. בוא תסתכל על אלה 10 דרכים למטה. תוכל להודות לנו מאוחר יותר!


השתמש תמיד במזומן במקום באשראי




אם אתה רק להשתמש במזומן כדי לרכוש דברים, תראה בדיוק כמה אתה מבלה על מה. זה מאוד קל לשים את הדברים על כרטיס האשראי ולא ממש מבין כמה זה עולה או אם אתה צריך את זה. כאשר אתה משלם במזומן, זה כואב קצת יותר כי אתה רואה את זה במזומן ללכת. בדרך זו אתה מודע יותר של מה אתה מבלה את הכסף שלך.




ליצור מטרות שאתה יכול להשיג




כל מי שיש לו חלקת אדמה היה צריך ליצור מטרה ועבד לקראת מטרה זו. כל עוד אתה שומר על המטרה שלך בראש, תוכל להשיג את זה. תסתכל על התמונה הגדולה דברים יקרה לך.




הגדר תקציב




אם אתה מגדיר תקציב סביר ואתה מקל על זה, זה יגרום תהליך של חיסכון עבור מקדמה כי הרבה יותר קל. אם אתה צריך לשנות את התקציב שלך כל כך הרבה פעמים, אז שיהיה. לפחות יש לך קצת קו מנחה כדי לשמור אותך על המסלול הנכון.




פתח חשבון חיסכון המיועד רק למקדמה שלך




פתח חשבון חיסכון המוקדש לתשלום שלך. ודא שאתה לא יכול לקשר אותו כרטיס החיוב שלך, אשר יאפשר לך למשוך כסף בכל פעם שאתה צריך את זה. חשבון זה צריך לגדול עם כל הכסף הנוסף שנותר לשים בו. אם אתה רואה את הכספים בחשבון זה יורד מאשר יש בעיה.




שים הכנסה נוספת לחשבון החיסכון שלך




אם יש לך הכנסה נוספת כי הוא בועט סביב לאחר ששילמת את כל החשבונות שלך לרכוש את כל הפריטים החיוניים לחודש, לשים את זה עוד כסף לתוך חשבון החיסכון שלך עבור התשלום שלך למטה. הכנסה נוספת מוסיפה, וככל שתגיע מהר יותר לסכום התשלום שלך - ככל שתקדים תוכל להרשות לעצמך נכס.




חשוב תחילה לפני שאתה מבלה




יש דבר כזה הוצאות רגשיות ולא להבין מה אתה קונה וכמה דברים לעלות. ודא שאתה חושב על הפריט הראשון, לפני שאתה קונה את זה. אתה באמת צריך את זה? האם זה שווה את הכסף? האם הכסף הזה יכול להינצל ולשים את התשלום למטה?




הימנע מפיתויים




נסו להימנע מלהניח את עצמכם במצב שבו הפיתויים יכולים להתעורר. תסתכל על התמונה הגדולה יותר ואת העובדה שאם אתה שם את הכסף שלך כלפי מטה תשלום - יהיה לך בית מתוך זה.




צור רשימה כאשר אתה יוצא לקניות




רשימה היא מושיע כאשר אתה מנסה תקציב ולשמור על משהו גדול יותר. אם אתה הולך למקום ללא רשימה, רוב הסיכויים שאתה הולך לקנות דברים שאתה לא צריך להוציא יותר כסף ממה שהיה לך יותר מדי. זוהי טכניקה תקצוב נהדר.




למכור כל דבר שאתה לא משתמש או צריך




אם יש לך דברים שאתה לא משתמש או צריך, תסתכל לתוך למכור אותו תמורת כסף נוסף. למה צריך דברים על זה לא תועלת בשבילך? להיות הגיוני במה למכור שלך, אבל זה יכול להיות אופציה בשבילך אם אתה מנסה לשמור על מקדמה.








יודע מה אתה מבלה




זוהי דרך גדולה לשמור! לדעת לאן הכסף שלך הולך כל חודש וכמה דברים לעלות. נסו לקצץ בהוצאות בכל מקום שאתה יכול ותקציב. תסתכל על אפשרויות שונות שבו אתה יכול לחסוך כסף. כל מעט עוזר בעת שמירת עבור מקדמה.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB