מה היא הצעה מגירה?

הצעת רכש היא הצעה שבוצעה על ידי הרוכש והתקבלה על ידי המוכר, אך היא נמצאת בבדיקה או המכירה מותנית עד לקבלת העקרונות. בין אם רכשת פיסת רכוש לפני, או שאתה בפעם הראשונה הביתה קונה ביצוע הצעה על פיסת אדמה יכול לבוא עם כמה עליות ומורדות. אם אתה לא מכיר את התהליך, זה יכול להיות מסובך עבור חלק. יש לך הרבה מתמקדת בעת רכישת נכס חדש, ואת אחד הגדולים ביותר הוא המחיר שאתה מציע.

קונים מסוימים יכולים לרכוש נכסים עם הצעה מסורתית, הכוללת את השלמת המחיר, קבלת תאריך הסגירה, ואת תאריך החזקה - בין כמה תנאים אחרים עבור ההסכם שלך. כאשר ההצעה מגירה מגיע לשחק כאשר אחד צריך לעמוד באחד התנאים הבאים:




פיקוח על מצב חירום
הערכת מצב
מימון
בית למכירה מגירה
תיקונים




מצב הבידוק הוא תנאי שכיח המאפשר לקונים לסגת מן ההצעה אם יש חסרון משמעותי העולה במהלך תהליך הבדיקה. במהלך תהליך הבדיקה, הקונה יכול לשאול את המוכר לתקן את הבעיות עם הנכס או לקחת את הנכס 'כפי שהוא' ולתקן את זה בעצמם.



מגבלת ההערכה היא כאשר המלווה שכיר צד שלישי להעריך ולהעריך את הנכס על מנת להשיג שווי שוק הוגן של הנכס. לדוגמה, אם הערך שנמדד על ידי הצד השלישי הוא פחות ממחיר המכירה, מגבלת ההערכה מעניקה לך אפשרות לסגת מהרכישה. למה מישהו צריך לשלם יותר עבור הנכס מאשר מה זה שווה? זה רק הוגן כדי להיות מסוגל לסגת עסקה כי הוא overpriced.



המימון מימון הוא מצב נפוץ נוסף שבו הקונה עושה הצעה על הנכס וזה תלוי איך הם מאובטח הכספים שלהם ואם הם עושים את זה בתקופה שנבחרה. זה נותן לקונה זמן כדי להבטיח ריבית טובה ולוודא שהם יכולים להרשות לעצמם לשלם עבור הנכס.



מכירת הבית מגירה או מכירה של מגירה הביתה מאפשר לקונה להפוך את ההצעה מותנה על הבית הנוכחי שלהם אם הם כבר רכוש כבר. זה קורה בדרך כלל כאשר הקונה לא יכול להרשות לעצמו נכס השני. המקרה ייתן לקונה תקופת זמן כאשר הנכס הנוכחי שלהם צריך למכור על ידי.



תיקונים תיקונים דומה למקרה בדיקה שבו הקונה יכול בתנאי הרכישה על פי התיקונים שצריך לעשות. זה בדרך כלל קורה לפני קבלת דוח הבדיקה והקונה קבע את הבעיות הללו.



אם אתה יודע שהגיע הזמן להציע, תן Realigro לעזור לך לאורך כל התהליך הזה. יש לנו את כל הכלים נגישים בהישג יד! הקפד להבין אם אתה צריך לעשות הצעה מסורתית או הצעה מגירה ומה הנסיבות ישולבו.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB