תוכנית "להחיות" עבור פורטוגל: כאשר ההיסטוריה מתמזגת עם הבנייה.

אמנות מנואלין, אריחים ופאדו הם חלק מהסמלים האופייניים לתרבות הפורטוגזית, ובמקביל תרומה לתרבות הבינלאומית. בפורטוגל יש 22 מורשת עולמית מסווגות על ידי אונסק"ו. נראה כי אלמנטים רחוקים של עולם הנדל"ן ייצגו בשנים האחרונות את נקודת החוזק של כל המשקיעים בענף.



ממשלת Lusitanian השיקה את "Revive" ו "Simplex" תוכניות בשנת 2017. שני פרויקטים, שבוצעו על ידי משרד הכלכלה, התרבות והפיננסים כדי לשפר ולשפר את המורשת ההיסטורית והתרבותית של פורטוגל, יש כמה מטרות: התאוששות ושיפוץ מבנים היסטוריים (בדרך כלל נטושים) ושיפור, תמריצים ושינוי בשימוש המיועד.

ישיר לכל המשקיעים הפורטוגזית ולא האיטלקית, Revive מבטיח כי אנשים נהנים מביצוע פעילויות פולקלור, ומצד שני, מאפשר לחברה לתרום משמעותית לשיפור של נכסים נטושים.

האתגר האמיתי, למעשה, נציגי החברות הפורטוגזית להבהיר AFP, חלק מבנים אלה, כמו המנזר המפואר לשעבר, אשר יוסב למשוך תיירים. לכן הקבוצה השנייה בפורטוגל, וילה גייל, משקיעה בסביבות חמישה מיליון יורו כדי להפוך אותה למלון יוקרתי.

באמצעות הקריטריונים המפורטים של חברות, בהודעה לעיתונות (פרטים על http://revive.turismodeportugal.pt/pt-pt.) ישנם 30 מבנים סה"כ מכוסה על ידי התוכנית כי בשלב הראשוני יוזם את עדכון של 11 מבנים (אבל בהדרגה תוכל לבקש את 19 הנותרים). Simplex "הבטיח במקום הבהרה של תקנות מינהלי, בהתחשב בקבלה האחרונה במועצת השרים של סטנדרטים מודרניים בשילוב עם מתקני לינה התיירות. התוכנית, מתוך כוונה לייעל את הביורוקרטיה, משקף את העדיפויות הצביעו על ידי הממשלה: חיזוק, פישוט ודיגיטציה של הרשות הפלסטינית, בנוסף ליישום צעדים שמטרתם הגדלת ענף הנדל"ן והתיירות.

לדוגמה, Elvas קטן עשוי גם לנצל את ההסכם האחרון בין ממשלות מדריד ו ליסבון כדי לקדם צולבות חוצה גבולות לאורך המסילה הרכבת האטלנטית: קו חדש בין Elvas ו אבורה, עם סובסידיות של 388,000,000 € (184,000,000 €). של יורו) שהוקצו על ידי האיחוד האירופי) יהיה למעשה לעורר מחדש תחבורה ותיירות בין שני העמים.

מצפון לדרום, גל זה של התחדשות הוביל להרחבת חוזי השכירות והמכירות במדינה. כאשר אנו מדברים על רכישת בית בפורטוגל, לכל אחד יש תפיסה משלו: כמה מעדיפים יותר אזרחים ומרכזי אנימציה כל השנה כמו פארו ו Portimão, אזורים קטנים אחרים, אבל מצויד בכל השירותים.

Albufeira, למשל, תמיד היה אהוב מאוד על ידי הציבור האנגלי והאירלי, כך גם לגבי לאגוס, המרכז ההיסטורי שממנו נווטים הפליגו לחקור את חופי אפריקה בעבר. החוף Algarve הקרוב ביותר לספרד, עם הערים Tavira, Olhão ו וילה Real de Santo António, הוא, לעומת זאת, יעד מועדף של הצרפתים אשר בשנים האחרונות השקיעו בנדל"ן וקנה בתים ודירות למג פתוח

נדל"ן ציבורי הוא, אם כן, מרכיב חשוב מאוד של הזהות ההיסטורית, התרבותית והחברתית של המדינה ואת מרכיב עשיר ומבדיל בשל האטרקטיביות של האזורים ואת הרבגוניות בענף הבנייה.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB