קדחת נדל"ן Salento: זו הסיבה VIPs לבחור את זה.

איטליה מתגאה במקומות רבים של יופי יוצא דופן מצפון לדרום, כל אחד מהם עם מאפיינים שונים. ללא ספק, אחד המקומות בשנים האחרונות היה מוצלח במיוחד מנקודת מבט בינלאומית הוא סלנטו. השטח משקיף על שני ימים: היוני והאדריאטי, אשר, כאשר הם נפגשים, מציעים מחזה מופלא למשקיפים הקרובים לפונטה פלאשיה.



שקוע בהיסטוריה ותרבות שיש לה שורשים ביוון העתיקה, חצי האי Salento נבחרה על ידי סלבריטאים רבים וכוכבים בינלאומיים כמקום המושלם לבנות בית משלהם. הראשון לחנוך קדחת הנדל"ן הזה היה הלן מירן, בחירות דומות על ידי פרנסיס פורד קופולה, מריל סטריפ, ואסקו רוסי, מדונה בונו ווקס. אבל מה מניע אותם מפורסמים להישאר ולקנות דירות Puglia?



ללא ספק, הקרבה לים היא אחת מאבני היסוד של בחירה זו. בין אם על החוף האדריאטי או היוני, חצי האי מציע כמה מהחופים היפים והחופים היפים ביותר באירופה. מנקודת מבט אמנותית, מי שמבקר באזור יכול רק ללכת לאיבוד ב Lecce Baroque, אשר לעתים קרובות היה רקע לסרטים רבים על ידי מנהל Ferzan Özpetek, כל כך הרבה כי אותם אנשים יש שמם של "Piazzetta Carducci" ב '' piazzetta Özpetek ''. מזון ויין גם משחק תפקיד חשוב: המפורסם יין '' Negramaro ', Gambero Viola di גליפולי ואת Pasticciotto.





אבל כמה זה עולה לקנות בית Salento?

זה מתחיל מ מינימום של 75,000 € עבור בתים בתוך פנים הארץ, € 150,000 עבור וילות ישנות בעיר הבארוק, עד למקסימום של € 300,000 עבור באחוזות שופץ לאחרונה כמה קילומטרים מהחוף. לגבי בתים שכורים, הפתרונות הם עוד יותר מגוונים. בתי החווה צפופים מאוד, בתים עתיקים בירוק באזור הכפר סלנטו (Salento), משופצים בצבעים בהירים (בדרך כלל לבנים) וקירות "יבשים" (אופייניים לאזור).

המחיר הוא סביב € 30 ללילה. אפשר גם להישאר קרוב לחוף בדירות עם גינות גדולות עבור 450 € לשבוע. אם אתם מחפשים הרפיה, בתוך אתר נופש נהדר אתה יכול לנצל את המתקנים עם ספא, בריכות שחייה ואורוות, אידיאלי עבור משפחות או זוגות, עם מחירים החל מ € 110 לאדם. בנוסף לשירותים המוצעים על ידי המלונאים, ראוי לזכור כי ישנם פסטיבלים רבים וירידים של מוצרים טיפוסיים, במיוחד בקיץ, להנפיש את הקהילה של סלנטו.

כל כפר מציע למבקרים את ההזדמנות לטבול את עצמם בתרבות המקום באמצעות טעמים, מוסיקה מסורתית ואת הגדרת נוף שאין לטעות בו. בין האירועים המפורסמים ביותר אנו זוכרים את '' La Notte della Taranta '' במלפיגננו, לילה פולקלור שבו מוסיקה פופולרית ו '' pizzica '' הם האטרקציה העיקרית, איסוף תיירים מכל רחבי העולם מדי שנה.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB