מבנים חכמים עם אפס אנרגיה: איטליה מוכנה לאתגר.

מבנים חכמים עם אפס אנרגיה: איטליה מוכנה לאתגר.

אינדיקציה של המודיעין של הבנייה מחדש של פארק הנדל"ן הם המפתחות של התוכנית החדשה שהוקמה על ידי הדירקטיבה האירופית על שיפור יעילות האנרגיה בענף הבנייה. על פי המסמך הנ"ל, למעשה, על ידי 2050 בניינים יצטרכו להיות חכמים יש כמעט אפס אנרגיה. אתגר יפה שרואה איטליה בעמדה מוט. חצי האי שקוע בים התיכון הוא אחת המדינות בעלות היעילות האנרגטית הגבוהה ביותר, ועוצמתה העיקרית נמוכה ב -18% מהממוצע במדינות האיחוד האירופי.

מאז 2015, את הכללים החדשים על prerogatives של ביצועי אנרגיה של מבנים נכנסו לתוקף. התוכנית לשיפור מבנים אינטליגנטיים עם כמעט אפס אנרגיה (Panzeb) מתארת את המאפיינים העומדים ביסוד ההתפתחויות הלאומיות להגדלת מספרם, הבהרת הדרישות, הערכת הביצועים בטופולוגיות השונות של אזורי השימוש והאקלים והערכת אומדן על העלויות האמיתיות וההיפותטיות הדרושות למימושה.

אם ניקח בחשבון כי איטליה היא אחת המדינות עם הרחבה ניכרת ושינויי אקלים, ניתן להבין כיצד, למרות החוצפה של צעדים אלה, חיוני כי הממשלה מיישמת מדיניות בניה בת קיימא בהתאם לרמה הכללית האירופית. . "התחל" השתמש באחד הכלים הכי תקף פולשנית להשגת מטרות אלה: תעודת ביצועי אנרגיה של מבנים (APE). חשוב לזיהוי, גם ברמה מסחרית, מבטא במקרה הטוב את הקנונים הדרושים להשגת שיפור האנרגיה ואיכות הסביבה בתחום הנדל"ן באיטליה. היא מהווה את הצעד הראשון ליצירת דמויות מקצועיות חדשות ומיוחדות בתחום זה (גם לשבור את האבטלה).

הדרך של איטליה במונחים של חדשנות האנרגיה של הבעלות לא כל כך לאחרונה. כמו כן, בתחום המידע וההדרכה, עבדה חברת "פנינסולה" בקורסי הכשרה לבניית אישורי אנרגיה באמצעות הערוצים הבאים: • אוניברסיטה • ארגונים וארגוני מחקר • ייעוץ, הזמנות ובתי ספר מקצועיים , שליטה וניהול היו הבסיס של אסטרטגיה מנצחת שהובילה איטליה להשתתף באופן פעיל בתחום של יעילות האנרגיה. אבל עכשיו כלים חדשים עבור אפס פליטה תמריצים וחזרות חדשניים נמצאים בשימוש נרחב: ביניהם, המס על ניכויים, החשבון התרמי ומערכת האישור הלבן.

בהתאם להוראות הדין מיום 27 בדצמבר 2017, 205 '' עבור התערבות של שיפוץ אנרגיה קונדומינלית קיימת עלייה בשיעור הניכוי של 70%, עבור התערבויות של לפחות 25% ממעטפת הבניין ו -75% עבור התערבויות שמטרתן לשפר את הביצועים אנרגיה "של המעטפה, עם תקרה של 40,000 יורו עבור כל יחידת דיור." חשבון תרמי 2.0 משפר את מנגנון התמיכה כדי להגביר את היעילות האנרגטית ואת הייצור של אנרגיה תרמית ממקורות מתחדשים. קרנות של 900 מיליון יורו לשנה הרשות, חברות ויחידים.

אישורים לבנים הם ערכים הקשורים להשגת חיסכון באנרגיה. המערכת קשורה להשגת היעדים השנתיים של מפיצי החשמל והגז הטבעי.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB