סינגפור שולטת בתחום הנדל"ן: חדשות אסיה

אסיה היא כוח ששלט ושולט בסצינה הבינלאומית בכל החזיתות. חדשנים בכל תחום, מלכתחילה בכל מגזר, מסוגלים להתגבר גם על מי שהצטיינו במשך השנים בתחום נתון.

העושר המצטבר גרם לכך שהיום, גם אוכלוסייה זו, נדחקה גם לחזית נוספת: זו של שוק הנדל"ן. רכישת בית בסין כבר לא מושך את הסינים אבל נוח לזרים.
על פי הנתונים הסטטיסטיים לאורך השנים, הבירות היוצאות היו גבוהות יותר מאלה שנרשמו. במילים אחרות, הנדל"ן הסיני, לעומת זאת, העדיף השקעות בחו"ל על חשבון הגבולות הלאומיים.



בבחירה של האזור שבו ניתן לאפשר גיוון תיק הנדל"ן, היו ספקות. המשקיעים באסיה החליטו להשקיע בלבנים אירופאיות, בעיקר בלונדון. כ -26% מסך כל הזרמים בעיר הבירה של אנגליה אפשרו לנו לחנוך מבנים חדשים, והסתכמו ב -3.5 מיליארד דולר שהושקעו באזור אנגלו-סכסון רק במחצית הראשונה של 2018.

המשקיעים הפעילים ביותר היו המשקיעים בשוק הסינגפור, שבנתה תיק לוגיסטי של שני מיליארד דולר בין אנגליה לארה"ב.
הכל יכול להיראות ברור מאוד, בהתחשב פוטנציאל רב כי סין נהנית. יש לציין, עם זאת, כי בשנים האחרונות, סין חווה האטה בפעילות היוצאת.

הסיבה אשר היכולת הסינית למקום מלכתחילה בשוק הנדל"ן, ראוי לציון.
הנטייה החזקה של המשקיעים הסינגפוריים להשקיע באירופה, אך בעיקר באנגליה, אפשרה לאוכלוסייה זו להיות מוצלחת ובעלת מוניטין בינלאומי, עד כדי הבטחת ביטחון בעולם הנדל"ן למי שמחליט לבדר חוזי מכירה או , אפילו טוב יותר, לחתום על חוזי בנייה.

המהירות של התפשטות התופעה והכניסה לזירת הכוח הזה, עוררו ללא ספק יציבות בשוק הבנייה, שהזיז את המוקד ממזרח, וגרם לחוסר שביעות רצון עמוקה בקרב המשקיעים האמריקאים, שנראים כמעטים על הקפיצות השמש העולה

אבל העושר שהביאה סין לבנייה המערבית החליק את ההבדלים הקטנים האלה.

למעשה, הכלכלה רשמה עלייה במהירות העסקה של 78%. אנחנו פשוט צריכים לחכות חדשים מן הכוח של המאה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB