מה לצפות במהלך תהליך סגירה של רכישת נכס

מזל טוב! מצאת את הבית המושלם, והגיע הזמן לסיים את התהליך ולקבל את המסמכים והכל חתומים לך. זה נכס צריך את כל הצרכים שלך ואת הצרכים ולהתאים את טווח המחירים שלך בשלב זה. אתה בשלב שבו אתה כבר להציב את ההצעה על נכס הנדל"ן, ואת ההצעה התקבלה. זהו יום גדול בשבילך, כפי שאתה מוכן לחתום על ייעוד שלך על הקו מנוקד ולסיים את תהליך רכישת הבית החדש שלך. למרות שאתה לא בדיוק סיים עדיין, יש צעד אחד האחרון שאתה צריך לסיים שהוא - תהליך הסגירה. אתה רוצה לדעת כמה דברים חשובים לפני סגירת על הנכס.

אנא קרא בעיון להלן לגבי מה אתה צריך לצפות וכיצד להתכונן תהליך הסגירה.






נקה את כל האפשרויות:




בדרך כלל, כאשר מישהו לוקח על נכסי הנדל"ן, יש כמה contingencies כי הקונה חייב לעשות לפני העסקה היא חוקית. כמה מצבים נפוצים יהיה בדיקה בבית, אשר מעניק לקונה את הזכות יש את הבית הסתכל על ידי מקצועי. בדרך זו אם משהו לא בסדר, המוכר הוא בשליטה כדי לתקן את זה. הערכה מקרי יגיד לך את הערך של הבית שלך. עוד סבירות נפוצה היא כספים. זה מגבלה תאפשר לך לסגת מן הבעלות על הנכס אם המשכנתא שלך אינו מקבל אישור. כאמור בחוזה שלך, תהיה לך פרק זמן מסוים לעשות את זה.




קרא הכל על פני כמה פעמים:




עם כל רכישה גדולה או מסמך משפטי, זה תמיד קריטי לקרוא על האותיות הקטנות ואתה יכול גם לקבל חוות דעת שנייה כדי לוודא כל מה שאתה קורא נכונה. זה טוב לשאול את עורכי הדין שלך עבור כל המסמכים לפני מועד הסגירה. זה יבטיח הכל נכון לפני שתחתום. במהלך שלב זה, אתה צריך גם לקרוא את המסמכים המשכנתא שלך כדי לוודא הכל בסדר הנכון.




אישור משכנתא סופי:




אישור המשכנתא הסופי אומר כי ההלוואה שלך עברה תהליך חיתום. מקצוענים ייראה המסמכים שלך ולוודא הכספים שלך נכונים ואין הלוואות מטעה על הגשת שלך. במהלך אישור המשכנתא הסופית, החתם יבדוק את ניקוד האשראי שלך ולוודא הכספים שלך נמצאים באותו סדר כפי שהיו כאשר אושרו עבור ההלוואה.




בצע הדרכה אחרונה אחת:




בהתאם להסכם שלך, רוב החוזים מאפשרים לקונים ללכת דרך הבית פעם אחת אחרונה בתוך 24 שעות לפני הסגירה. זה כדי לוודא את הבית הקודם הם החוצה ואתה יכול להכפיל את מצב הנכס. מאז היית צריך לרכוש בדיקה בבית, זה הדרכה אחרונה צריך ללכת על כל דבר היה להיות קבוע על ידי המוכרים כדי לוודא את התיקונים הושלמו.




הבא את המסמכים המתאימים אליך:




אתה צריך תמיד את המסמכים הדרושים איתך בשלב זה של המשחק, אשר יכלול:




ביטוח הבית שלך
דוח הבדיקה של הבית שלך
החוזה שלך עם המוכר
זיהוי תמונה מטעם הממשלה
ניירת לאישור ההלוואה מהבנק




להיות מוכנים לחתום את נתח הוגן של הניירת במהלך תהליך זה. אתה רוצה לעשות הכל כדין כדי להועיל לך.




בעלות:




זה כאשר הקונה יועברו הבעלות מהמוכר. חברה כותרת תבדוק את המסים, המעשה, ואת יסודות רכוש אחרים כדי לוודא שהם במצב טוב. אחרי הכל חוזר בצורה נכונה, שני הצדדים יחתמו על הניירות. כעת תהפוך לבעלים הרשמי החדש של הנכס!



עבור בעלי בתים חדשים שלא עברו תהליך זה לפני, זה אולי נראה כמו הרבה עבודה. בסופו של דבר, זה כדי להבטיח שאתה מגובה באופן חוקי והכל מוגדר במקום בשבילך. אתה לא תצטער לשים את העבודה הנוספת כדי להבטיח הכל נעשה כמו שצריך. בהצלחה עם תהליך זה וליהנות להיות בעל הנכס החדש!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB