מה הדור החדש מחפש בבית

רוצה וצריך להשתנות עם השנים כפי שאנו יכולים לראות כמה סדרי עדיפויות שונים לגבי מה רוצה אלף שנה בביתם. כפי שאנו מודעים, Millennials גדלו בטכנולוגיה וקישוריות. הם רוצים להיות מחוברים בכל עת ולהיות מסוגלים לשלוט בדברים באמצעות טכנולוגיה. חזרה ב 1900 של כל האנשים רצו היה מכשירי כי עבד כמו שצריך, כגון מיקרוגל, תנור, מקרר, וכו 'עכשיו Millennials רוצה אורות כי ניתן להפעיל ולכבות עם טלפונים סלולריים שלהם תריסים שניתן לפתוח ונסגר דרך שלהם גם הטכנולוגיה.



כפי שאתה יכול לראות, אנשים רבים מן הדור החדש רצה מכשירים חדשים עבור הבית הראשון שלהם. זה עשוי לכלול מקרר אשר אומר לך מה מצרכים אתה צריך, זה מחובר דרך WIFI, או כמה יכול לבחור מקרר מושך כי הוא נירוסטה. כולם רוצים הורים הורים גדולים וזה רוצה "לא ממש השתנה הרבה לאורך השנים. מוסך 2-רכב הוא הצורך העיקרי ביותר Millennials לבחור, שהוא בר ביצוע והגיוני בהתאם למקום שבו אתה חי. אם אתה גר בארץ עם שלג - אני יכול להבין את הרצון הזה.



אחסון אנרגיה הופכת לפופולרית יותר כשאנו עוברים לאט כדי לסייע בהפחתת האנרגיה שאנו משתמשים בה. זהו מסלול נהדר עבור הדור הצעיר הראש לכיוון, כפי שהוא טוב יותר עבור הסביבה שלנו. מטבח יוקרתי ריצוף אבן הוא עוד צורך גדול הדור החדש יאהב כי זה נראה "מפואר". הם רוצים את הטוב ביותר של הטוב ביותר, במיוחד כאשר הם מארחים את החברים ובני משפחה לארוחת ערב. מי לא רוצה מטבח גדול לבדר?



מרתף סיים הוא בדרך כלל חובה עבור הדור החדש, כפי שהם לא נראים כמו הידיים על תלויים יותר על הטכנולוגיה. זה יהפוך את חייהם לקלים ויעילים יותר. המיקום הוא גורם גדול כשמדובר הרצונות שלהם ואת הצרכים בבית. הם רוצים להיות במיקום הטוב ביותר האפשרי, גם אם זה עולה. הם צריכים להיות מוקפים כל דבר קרוב למקום שלהם. זה הגיוני אבל בהתאם למצב הפיננסי שלו או שלה - זה לא תמיד אפשרי עבור כולם. המיקום הוא גורם מפתח עבור אנשים רבים, לא רק את הדור החדש כשזה מגיע למציאת המקום המושלם. אף אחד לא רוצה להיות במקום שהם לא מעדיפים; החיים קצרים מדי כדי לא ליהנות מהבית שלך. להיות במיקום של הבחירה שלך משחק תפקיד בבריאות שלך. מחקרים מראים כי אם אתה הנסיעות במשך כל יום, זה מגביר את הלחץ. אם אתה קונה מקום שבו אתה לא צריך לנסוע לעבודה, לא תהיה לך בעיה גדולה באותו אזור.



כמובן, מערכת בית חכם כפי שהזכרתי קודם לכן במאמר, חשוב מאוד עבור אנשים מסוימים בדור החדש. אנשים רוצים לצמצם את העבודה בימינו ולעשות דברים בצורה "חכמה". למה לקום ולפתוח את התריסים או להדליק את האורות שלך כאשר אתה יכול להגיד לטלפון שלך לעשות את זה בשבילך. למה לעבור את המקרר ואת הארונות כדי לראות מה אתה צריך, כאשר הרשימה שלך יכול להיות מעודכן מהמקרר שלך ונשלח אל הטלפון שלך? למה לא צריך הכל על טיימר אז אתה לא צריך להתאים את החום בלילה או בבוקר - הוא כבר יודע מה הטמפרטורה אתה רוצה את זה? זה חכם מאוד ויעיל לעצב בית כזה, אבל זה גם יקר. שוב, המצב הכלכלי של אחד יקבע כמה חכם הבית שלהם יכול להיות.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB