הונגריה: למה צריך להשקיע בשנת 2018?

הגדיר את "פריז של המזרח, לבודפשט יש אלמנטים רבים שמתייחסים לבירה הצרפתית: הדנובה, החוצצת את העיר ומשקיפה על טירות ועל בניינים יפים, הגבעה הדומה למונמארטר, אבל לבירה ההונגרית יש מאפיין משלה ייחודית: היא תוצאה של מיזוג של שלוש ערים: בודה, פסט ואובודה, יחד עם גשר השלושה ושבעת גשרים נוספים.

בדומה לכל מדינות מזרח אירופה, קל להבין כיצד, לכל מערב, נוח להשקיע.

אבל אתה צריך לבחור בקפידה את הסקטור וכיצד לעשות זאת.

קודם כל יש לנתח את הנתונים המקרו - כלכליים:

התמ"ג בהונגריה גדל ב -4% ב -2017

ענף השירותים גדל ב -1.9%, ענף הבנייה ב -1.6% והתעשייה ב -0.8%.

העלייה הגדולה ביותר בייצור נרשמה בענף הבנייה עם 30% +,

שוק הנדל"ן ההונגרי חווה תקופה של התרחבות חזקה במשך שנים. ערך הנדל"ן גדל עם מגמה מתמדת והיום קניית בית או משרד הוא אחד ההשקעות הטובות ביותר עבור אלה שמחליטים לעבור להונגריה או למי פשוט לחפש שכר נאות עבור ההון שלהם. סוד ההצלחה של השקעות נדל"ן בהונגריה הוא בהחלט ניתן למצוא הן את איכות המאפיינים, באופן כללי יותר, ההיסטורי, תרבותי וסביבתי קונוטציות של הונגריה עצמה.

זה מלווה בהתרחבות חזקה של ענף הבנייה, שנגרם בעיקר על ידי השקעה של חברות גדולות (כולל בניית בתי מלון ואתרי נופש), על ידי ההשפעות של CSOCK התוכנית (אשר מציעה את האפשרות של קניית בית בהונגריה עבור משפחות הונגריות לרכוש בית בנכס), ועל ידי תוכנית המכריע של עבודות שיושמה על ידי המדינה.



המצב הכללי של ענף הבנייה בהונגריה מלווה בדמות פרדוקסלית, אך מהווה הזדמנות יוצאת דופן לחברות זרות: העדר חברות בנייה בהונגריה, אשר יכולות להבטיח את קצב הצמיחה של המגזר. אם נוסיף לכך כי עלויות הבנייה בשנת 2017 גדלו מאוד קרוב ל 20% לעומת 2017, את התמונה של ההזדמנויות הגדולות המוצעות על ידי הונגריה הוא ברור עוד יותר.

בודפשט היא הבירה האירופית הזולה ביותר להשקעה בתחום הנדל"ן.

דירה משופצת טוב של 70-80 מ"ר (לא המשקיף על הדנובה), אתה יכול גם לקנות עם 40,000 יורו. עם נוף במקום זאת אנחנו על € 1,000 למ"ר. אם הדירה קרובה הפרלמנט הארמון המלכותי, המחיר עולה עד 3000 € למ"ר.

לקבלת מידע נוסף, בקר בקישור הישיר.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB