המגורים המלוחים ביותר: מנילה בראש

תקופת המגיפה שאנו חווים חוללה שינויים עמוקים בנוגע לנדל"ן. כבר ראינו כיצד, במדינות רבות, חלה עלייה במחירים. במקרים מסוימים היה צורך לגדל אותם, ובמקרים אחרים להקטין אותם. בקיצוניות, חובה היה לבטל את ההכרזות בשוק, כדי למנוע פיחות מוגזם. על בסיס סיטואציה מעט מבלבלת זו צצו כמה מציאויות שראוי להזכיר.

בטור של היום ננסה לנתח אילו ערים בלטו בעלייה ניכרת במחירי הנכסים. קריאה מהירה, פשוטה ואינטואיטיבית. הכרחי למי שרוצה להתקרב לשוק הנדל"ן הבינלאומי. אז, קוראים יקרים, אם אתם מוכנים, נוכל לחנוך את הטור שלנו היום! בואו נתחיל!
יש צורך לצאת מנקודת הנחה. אמנם בהקדמה שלנו הצהרנו כי בוצעו תמרונים כלכליים שונים להעלאת נדל"ן מהמשבר, אך ברוב המקרים, העדיפו להעלות מחירים במקום להוזיל אותם.

מדברים על קצב צמיחה המשתנה בין 4 ל -5% בשנה. אז העובדה היא הבאה: קוביד הראה עד כמה ערים יכולות להיות גמישות.
ברור שעליית המחירים הייתה תנאי מוקדם להורדת הריבית בערים המרכזיות, לעידוד גירויים פיסקלים חדשים וליישום מדיניות הממשלה שמטרתה להחיות את הכלכלה הלאומית. אבל בואו נראה ביחד אילו ערים היו הגיבורות.
קודם כל, מנילה. העיר הפיליפינית חווה צמיחה מחרידה. למעשה, אנחנו מדברים על 35% יותר מאשר בסקר האחרון. הבדל משמעותי, העלול להרתיע קונים חדשים מלשקוע ביופיים המקומיים. או שלא. אתה יודע, כמה המקומות האלה נפלאים, קשה לא להיכנע לפיתוי!
הערים הטורקיות איזמיר, אנקרה ואיסטנבול עוקבות אחר הדירוג שלנו. עם שיעורי עליית מחירים של 28, 27 ו -26 אחוז בהתאמה, הם עוקפים את סנט פטרסבורג הקרה מאוד, שרשמה '' רק '' + 19%. ברור שהגידול שנמצא במטרופולינים השונים מקבל ערך פחות או יותר בהתאם ליוקר המחיה הקיים במדינה עצמה. לכן, יש לשקלל כל תוצאה על פי נתונים אלה. אתה רוצה לדעת יותר נכון? ובכן, אם אתם סקרנים, נגלה לעיר שראתה את מחיריה צונחים.

כדי להדגים את העובדה שיש צורך לבצע איזון אמיתי בין גורמים בעת ניתוח נתונים מסוג זה. יפתיע אותך לדעת שדובאי דיווחה על -8 נקודות אחוז. מציאות כה עשירה החליטה להוזיל את מחירי השוק. הסיבה להחלטה זו? לדברי מומחים, בשל המגוון הצר של המשקיעים אשר בתקופה האחרונה הצטמצם יותר ויותר. נתונים נוספים הראויים להזכיר הם המתייחסים למדריד הספרדית שנותרה ללא שינוי מבחינת מחירים כמו ריו דה ז'ניירו.
אם טור זה סקרן אותך, אנו ממליצים לך לגלות את החדשים שיצרנו עבורך. אבל גם תסתכל על הקודמים!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB