בית נגד קוביד

מי חשב שחיים ועבודה בבית יהיו הנורמל החדש? חירום המגיפה הביא קשיים חמורים ברחבי העולם. ומעל לכל הוא הדגיש את הגבולות והצרכים של כל אחד מאיתנו. במגזר שלנו, הנדל"ן, התברר כי הייתה חשיבות ראשונית ביכולת להשיג מקום לאוטונומיה ושלום בתוך הבית. צריך לזכור עד כמה השתנתה גם תפיסת כללי ההיגיינה הבסיסיים, עד כדי הגעה, בחלק מהמקרים, אפילו לרמות של התרגשות פסיכולוגית. אבל היום החלטנו לשתף אתכם בפרויקט מיוחד מאוד. תוצאה של סיטואציה שקיוויו שהיא זמנית אך שהתבררה במציאות כנייחת.
לכן, אם אתה בטוח שאתה יודע יותר, אנו מציגים את הפרויקט '' קאזה קובידה '' בשורות הבאות! בואו נתחיל!

החידוש הזה, כפי שכבר ציפינו מראש, נובע מהצורך להיות מסוגל להתבודד תוך שמירה על כל הנוחות. המבנה נבנה בקולורדו. ולמימושה אומצה טכנולוגיה סופר חדשנית. אולי הנציג ביותר של השנים האחרונות. הדפסת תלת מימד. שיטה בה השתמשו אובייקטים מתעוררים כדי להשלים עבודה חשובה מאוד זו עבור נדל"ן. אבל בואו נראה את המבנה עכשיו. זה לא ממש בית. אבל צריף. בחירה זו לא הייתה מקרית, שכן הצורך להיות מסוגל להתבודד מהסביבה הסובבת יצר צורך נוסף. זו של חיים בסביבה טבעית. ואתה יודע, האופי הבסיסי של בקתה מאפשר השגת מטרה זו. הצריף ממוקם בעמק סן לואיס.

אזור מדברי, שהופך חיים פשוטים מבודדים מהמציאות הסובבת לחוויה אמיתית של 360 מעלות. המבנה מחולק לשלושה כרכים גליליים. הם מחוברים זה לזה ומייצגים את '' השלד '' של הצריף. החומרים המשמשים למבנים שהובאו אינם אקראיים. אנחנו מדברים על חול, סחף, מים וחימר. בחירה יותר מקיימת, שמזכירה נאמנה את הרעיון של פרויקט טבעי ואקולוגי. איך אפשר לשלב חומרים אלה עם טכנולוגיית תלת מימד, אתם שואלים. התשובה היא פשוטה. באמצעות ה''קדוש ''. זרוע רובוטית המייצרת צורות קבועות, אשר לאחר מכן יתייבשו ויתקשו בשמש.

המכשירים הוכנסו ועוצבו גם באמצעות טכניקת בנייה חדשנית זו. דוגמה מובהקת לאופן שבו הכיוון העיקרי הוא בדיוק של קיימות אקולוגית גם מבחינת הצריכה.
למבנה כולו יש גם אזור מנוחה משלו, בו תוכלו להעריך עוד יותר את הייעוד הטבעי שלו. בקיצור, פרויקט פנטסטי למי שרוצה ליצור סביבה רחוקה מהנושאים הקריטיים המאפיינים את התקופה שאנו חווים.
החלק הכי מגניב? ללא ספק גג הפוקסיה, שגורם לכל הבית להיראות כמו קקטוס ענק. בקיצור, הדרך המושלמת להשתלב במדבר קולורדו, עם סגנון נהדר.

מה אני יכול לומר, דוגמא ברורה לאופן שבו השילוב בין חדשנות לקיימות אפשרי גם בזמנים קריטיים!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB