בית הספר נבנה ב -13 חודשים: מהירות סינית

סין כבר ידועה בהיותה אחת המדינות הנהנות מקידמה טכנולוגית גדולה. אין זה מפתיע שבשנה האחרונה, גם לאחר שהייתה ערש חירום המגיפה, ההתאוששות הייתה יוצאת דופן. מבחינת בניינים חדשים אך גם של היכרות טכנולוגית שאפשרו את החזרה לנורמליות. כפי שראינו בטורים אחרים שנכתבו על ידינו, מבנים טרומיים כבר אינם אופנה, אלא מנהג של ממש. למעשה, ישנן מציאות רבות הן למגורים אך גם בשוק המשרדים, שהופכות למבנים מודולריים טרומיים. כיום, הטור שלנו יתמקד בפרט בבניין שנבנה במטרופולין שנזן, שהושלם תוך 13 חודשים בלבד. האם אתה סקרן לדעת יותר? אז, אם אתה מוכן, אנחנו יכולים להתחיל!

אנו מניחים כי הבניין המדובר הוא מרכז בית ספר. סיבה שבגינה יש צורך כי בתפיסת הפרויקט ובבניית אותו, יש לכבד פרמטרים מסוימים. עיצוב בית הספר הזה באמת מרשים, סימן לכך שמהירות הבנייה של המבנה לא השפיעה על האסתטיקה הסופית. למעשה, האדריכלים ביקשו לא רק למקסם את הפוטנציאל של אדריכלות טרומית, אלא גם ליצור מרכז שיכול להיות בעל השפעה חברתית רבה.

למעשה, בית הספר הוא רב תכליתי, כמו גם מענה בזמן להתרחבות הדמוגרפית החזקה במחוז פינגשאן. תלמידים רבים לא היו יכולים להשתלב בקלות בכל תוכנית לימוד חובה, בשל היעדר משרדים ציבוריים. הודות למחקר זה היה אפשר, על שטח קטן מאוד, לבנות בזמנים מפתיעים באמת מבנה שמסוגל לחסל את הגירעון החזק של השירותים הציבוריים.

הצבעים המאפיינים את הבניין הם באמת מיוחדים. בנוסף לחזית בהירה, גוונים כחולים וצהובים צצים פה ושם. אבל זה לא הכל! גם כאשר בית הספר הזה תוכנן, הייתה תשומת לב מיוחדת לפתרונות עיצוב אקולוגי חכמים על מנת להשיג את התוצאות הרצויות עם פחות השפעה. השימוש באלמנטים טרומיים הביא להפחתה דרסטית בפסולת הבנייה באתר. עלויות ההובלה היו גם הן למינימום וכל הצוות הצליח לעבוד במפעל מקומי.
לכן אנו יכולים להגדיר את המבנה כולו כסמל של קיימות כלכלית, חברתית וסביבתית. עם זאת, הסטודיו לאדריכלות שיצר את הפרויקט הסוגסטיבי הזה אינו רוצה לעצור כאן. למעשה, על הנייר נוצרו פרויקטים חדשים שיכולים להמשיך לייצג טרנד חדש. זה הנוגע לצמצום ההשפעות הסביבתיות הקשורות מאוד לפרויקטים בעלי אופי חברתי.

אם אהבת את החדשות האלה ואתה סקרן לדעת יותר על נושאים רבים אחרים, עליך רק לגשת לפורטל שלנו מדי יום. למעשה, תוכלו למצוא הרבה חדשות בנושא זה ומגזרים רבים אחרים שמסתובבים בעולם הנדל"ן!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB