פינטק ונדל"ן

פיננסים, טכנולוגיה ונדל"ן סוף סוף התאגדו. זו אחת החדשות האחרונות שהתגלו בתקופה האחרונה, מהפנורמה העולמית של נדל"ן.
המעורבות של שלוש התחומים אינה מאוד לאחרונה. אבל היישום של איחוד זה בשוק הנדל"ן אכן כן. בשנים האחרונות, למעשה, סוגים שונים של משא ומתן מעורבים יותר ויותר את עולם הכספים. אך על מה תלוי שינוי זה שמשנה את צורת המקרקעין?

ללא ספק, מצב זה הוא תוצאה של כניסת גורמים חדשים לנדל"ן, כמו קרנות וחברות לניהול נכסים. בנוסף, השקעה במהפכות טכנולוגיות אמיתיות, שאיפשרו לנו לאמץ מערכת נדל"ן רחבה ומורכבת יותר, סייעה לייצר תמיכה למצב שהוא כבר דינמי. מדוע תפקיד הטכנולוגיה כה מכריע?

ראשית, במיוחד במדינות רבות בהן הביורוקרטיה הפנימית מגבילה, חיוני לעודד ולהקל על השקעות מבחינת יעילות, שיטות וחיסכון.
לעומת זאת, לא ניתן, רק בעזרת מגזר הטכנולוגיה, לפתור כמה צעדים מהותיים הנוגעים לפיתרון כל עסקת נדל"ן. דוגמא? היבטי הרגולציה וההרשאה, השונים ממדינה למדינה.

מבין הטכנולוגיות המיושמות בנדל"ן, באמצעותן ניתן לשפר עוד יותר את הדינמיקה הקשורה אליה, אנו מזהים את מערכת 'blockchain'. טכנולוגיה כל-איטלקית, שמניחה את הפונקציונליות שלה על שלבים שונים: הראשון, הנוגע ליצירת הדרכון הדיגיטלי של המבצע, השני ליצירת כרטיס מפורט הכולל את המידע השונה על הנכס, ההסכמים הקודמים שנערכו וכל המידע הנוגע לנכס עצמו. נקודת המוקד של טכנולוגיה חדשה זו, המיושמת בנדל"ן, ניתנת בחוסר האפשרות לשנות את המידע הקודם. וודאות רבה יותר, אם כן, עבור המשקיע, הבעלים ובכלל, אלה שרוצים לקבל את מרבית המידע על הנכס. מרשם נדל"ן בהישג יד כולם.

אלמנט נוסף לטובת האיחוד הזה מיוצג על ידי פלטפורמות מימון ההמונים. האחרונים מאפשרים לגייס הון גם בצורה של חוב, אפילו למשקיעים קטנים. בכך, ניתן אפוא להרחיב את קבוצת המשקיעים הפוטנציאליים, ולקרב אותם לעולם הפיננסים.

ברור ששתי המערכות שהוזכרו לעיל לא הותאמו בהרמוניה מוחלטת. למרות שלמעשה נראה כי יוזמה איטלקית זו זכתה להערכה במדינות אחרות, אך ברור כי יהיה צורך להתעכב על מנת שתהיה מערכת הומוגנית בהחלט. בין אם מדובר בטכנולוגיות חדשות או במערכות חדשניות שיש לאמץ, עם זאת, הביורוקרטיה - התרבות המינהלית והמסורת נותרה כדי להשפיע באופן משמעותי על כל הבחירות הנוגעות לשוק הנדל"ן.

לכן לא ידוע כיצד יתפתח המצב. אך ללא ספק נראה כי האיחוד בין נדל"ן, טכנולוגיה וכספים מצליח באמת!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB