איטליה ובנייה: צמיחה מעריכית

ענפי הבנייה והנדל"ן קשורים לארוג כפול. אתה יודע. במקרים מסוימים, השיפור של הראשון, מבטיח הזדמנויות משמעותיות גם לשני. הדוגמא הבולטת לאופן שבו ניתן האיחוד הזה על ידי המצב הקיים באיטליה והסיכויים הקשורים אליו. על מה אנחנו מדברים? עבור חצי האי היפה, השוק ברור. ההשקעה בבנייה צמחה משמעותית ותמשיך לגדול בשנת 2021. אנו מדברים על התקופה השנתית המנצחת של 20-21, אם כי עם שיפור איטי למדי. אבל בואו נעשה טבילה מלאה בשוק הנדל"ן האיטלקי כדי לגלות את הפוטנציאל שלו שאיפשר לנו זרימה חיובית.

ברבעון הראשון של השנה שעברה עבר השוק האיטלקי שלב נסיגה, עם התאוששות קלה בשלישית. תחום הנהיגה? המגורים, שאפשרו עלייה בבנייה (מבחינת השקעות). מצב ראשוני זה התהפך לחלוטין בתחילת השנה, עם חידוש המורשת האיטלקית והבנייה האיטלקית. למעשה, היו הרבה צרכים הקשורים לפיתוח מחדש טריטוריאלי, מה שעורר את שני המגזרים. באחוזים, אנו מדברים על עלייה של 15% יותר מאשר בתקופה המקבילה של 2019.

על ידי מיקוד במקום תשומת ליבנו למגמת ההשקעות הגולמיות, הצמיחה הנומינלית בענף הנדל"ן הייתה 7%, הודות גם להתערבויות רבות שקידם המגזר הציבורי. ממשלות ציבוריות מקומיות הבטיחו מגמה חיובית. כבר מתשעת החודשים הראשונים של השנה שעברה חלה עלייה נטייתית של 5.2% עם פתיחת להקות תחרות חדשות שפורסמו, שמטרתן בדיוק התחדשות עירונית ומגורים. כל אלה הניבו זרם השקעות חיובי בענף, השווה ל -25% יותר מאשר בשנת 2019.

למרות שאנחנו מדברים על פרופיל נרחב, המאפשר ללקוחות פוטנציאליים 2020-2021 להיות יותר חיוביים, הקצב לעומת 2019 הוא איטי יותר. הבלימה, כך שהוגדרה ואומתה, תשפיע על כל ענפי הפעילות העיקרית הקשורים לענף הנדל"ן. אולם הצמיחה תימשך בכל זאת. כערובה נוספת לכך אנו מכירים גם במשאבים הציבוריים שהועמדו לרשותם בתקופה 2016-2019 (מה שנקרא הכספים שהוקצו לממשלות הציבוריות האיטלקיות לחוק התקציב).

הנושאים העיקריים שנשפכים לנדל"ן מבחינת מימון, ואשר יבטיחו צמיחה מעריכית בענף, נוגעים לקיימות, בטיחות התערבויות תחזוקה ופיתוח מחדש באופן כללי של האזורים העתיקים ביותר באזורים שבהחלט מתאימים יותר לביקוש. יותר ויותר לוחץ.

איך המשך הנדל"ן האיטלקי? האם המגמה תישאר חיובית או שמא ניתן לצפות במהפך? על מנת לענות על שאלה זו אנו פשוט מזמינים אתכם להתעדכן בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB