עוברים לבית חדש: האחרונה חייבת

כשעוברים לבית חדש, לרוב אינך יודע מאיפה להתחיל מבחינת הרהיטים. פרקו את הקופסאות השונות ומיוןן, החליטו על כל צבעי החדרים או הסתגלו לבית שכבר מרוהט. בקיצור, כל פעם צריך להתמודד עם בעיות רלוונטיות פחות או יותר. אבל מהם החידושים של 2020 שלעולם אסור להחמיץ בבית, כשאתם עומדים לרהט בית חדש?

מבלי לאבד לב ובלי לבזבז יותר מדי, אפשר לעשות את ההבדל ולהכניס רהיטים או אביזרים דקורטיביים בעלי השפעה רבה ותועלת. בואו נגלה יחד את חיפושי החובה האחרונים לבית חדש!

נתחיל עם אחד מהאובייקטים שמייצג בצורה הטובה ביותר את מושג הנוחות. הספה. ידוע שספות יכולות להימשך שנים אם הן באיכות מעולה, ולעתים קרובות ניתן לשנות אותן פשוט על ידי כיסוי אותן בסדינים בסגנון שונה. אבל מדי פעם צריך להחליף אותם. זו הסיבה שכשאתה מחליט לעבור לבית, בחר בקפידה את הספה שלך. למעשה, אנו מזכירים לכם כי בנוסף להיותה חיונית לאזור הנוחות שלנו, הספה מייצגת אלמנט דומיננטי מבחינת עיצוב פנים. אז אם אתם רוצים לתת צבע וסגנון נועז יותר לסלון מונוכרומטי למדי, התמקדו בספה. ככל שזה הולך, אתה יכול להלביש את זה בכל עת!

ודווקא על הסגנון ועל הכריזמה הביתית תתמקד בנקודה השנייה של מדריך המיני שלנו היום. מי מכם חובב אמנות? אתה לא צריך להיות המומחה הבכיר של אמן כדי להפוך את הבית שלך ליותר מיוחד. כדי לחנוך את הבית החדש שלך במגע מהנה, התמקד ביצירות האמנות. האם אתה אוהב צילומים בשחור לבן? חפשו אותם בחנויות הרהיטים השונות! האם אתה חובב טיולים? הימר על מפות העיר של המקומות שבהם ביקרת! ואם אתם באמת רוצים להגזים, תנו אוור לדמיון שלכם, חיפשו גם בשוקי הווינטג ', אותם רהיטים או אביזרים שקצת לא באופנה, אך משקפים את אישיותכם! אחרי הכל, כדי לחיות בבית חדש, הסביבה חייבת להיות קרובה לצרכים שלך ולא לאלה של אופנה!

ולמטבח? מהם האלמנטים הבלתי נמנעים לקנות ברגע שתעבור לבית? אם התקציב מהווה בעיה עבורכם, הפיתרון הוא פשוט: שרפרפים שרפרפים שרפרפים! בנוסף למתן נופך וינטג'י אך מודרני בו זמנית, תוכלו להימנע מתפוס מקום רב מדי עם הכסאות הקלאסיים. יתר על כן, אף אחד לא אוסר עליך לבחור סגנונות וצבעים שונים. אתה יכול להחליף ולשנות אותם בכל עת! למעשה, שרפרף הבר הקלאסי יכול להפוך את המטבח לסביבה נוצצת יותר מבלי לאבד את החום המייחד אותו. ואם יש לך מזל שיש לך אי עליו להכין את ארוחות הערב עם חברים, ובכן, פגעת במרכז!

אז האם אתה מוכן לחפש את הבית החדש שלך? לפי הרהיט זה כבר לא יהווה בעיה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB