אירופה: עליית מחירים, אך שכר יותר

למרות שהמצב שאנחנו חווים הוא באמת אנומלי, עם זאת יש צורך לבצע ניתוח הנוגע לביצועי שוק הנדל"ן האירופי, בהשוואה לשנה שעברה. ידוע כי וירוס Coronavirus הכניס את המשבר לבריאות ולכלכלה מבלי להשאיר את הנדל"ן חסין מפני '' זיהום '' זה. בחדשות הקודמות דיווחנו על המצב הכללי של מדינות אירופה השונות, העומדות כיום בפני סוגיות קריטיות רבות. היום נערוך השוואה בהשוואה לאירופה בשנת 2019, תמיד בשוק הנדל"ן. לבסוף, המוקד יהיה במדינה האירופית שנקטה לראשונה אמצעי ביטחון מגבילים ביותר: איטליה.

אז אם אתם מוכנים, נוכל גם לחנוך את הטור שלנו היום!

נראה כי נתוני Eurostat (המשרד הסטטיסטי של האיחוד האירופי האחראי על פרסום סטטיסטיקות אירופיות ומדדי איכות) הם ברורים. מחירי הדירות אמנם עולים ברוב מדינות אירופה, אולם מצב בולט בהרבה הוא של חוזי שכירות. מבחינת יחסי אחוז, נראה כי האחרון עלה באופן אקספוננציאלי. במיוחד בחצי האי שנפגע בעיקר מהתחלה מתופעת קוביד -19. לפיכך אנו נכנסים לניתוח איטליה בהקשר האירופי. מחירי הדירות בחצי האי נוטים להיות מתחת לממוצע האירופי. למעשה, אם במדינות רבות חברות היו + 4.3% ו -4.7%, באיטליה זה היה -0.2% (לעומת התקופה המקבילה אשתקד).

אם נרחיב את מסגרת זמן ההתייחסות (ובכך נלקח בחשבון התקופה משנת 2007 ואילך), הצמיחה האירופית הגדולה ביותר השפיעה על המדינות הבאות:

• אוסטריה (+ 88.4%)
• לוקסמבורג (84.8% +)
• שבדיה (80.6% +)

לעומת זאת, איטליה, כבר בתקופה הקודמת, חזרה למדינות הירידה יחד עם יוון (-35.6%), רומניה (-26,%) ואירלנד (-16.9%). קריסה, כמובן, מסיבות שונות, ראשית כל המשבר הכלכלי העולמי.

אבל אם עד כה התמקדנו בשוק המכירות, כעת נגיע ללב המדור שלנו. שוק השכירות, למעשה, רושם מצב הפוך באופן קיצוני.
הצמיחה האירופית תמיד הייתה קבועה, למרות התקופה הקריטית ביותר עבור כולם, שהייתה לה שנה מדויקת: 2008. מה שמסקרן אותנו הוא בדיוק המגמה של עקומת החכירה. גבוה משמעותית מזה של הבתים למכירה.

עדיין משווים את אותה התקופה הנוכחית, בהשוואה לתקופה ההיסטורית של השנים הקודמות, בלתי נמנע לציין כי שכר הדירה גדל ב -26 מדינות באיחוד. בין אלה מוזכרים הסמליים ביותר:

ליטא (+ 101%),
צ'כיה (79.3% +)
הונגריה (+70.8%)

ואיטליה? גם מדינה זו מאשרת את מגמת העלייה, אך לרוע המזל חלשה מכדי לדבר על התאוששות אמיתית. ממוצע רחוק מדי מהאירופאי, עם זאת, יש גם לנתח אותו בהקשר ההיסטורי בו אנו חווים.

באופן כללי, אפוא, נראה כי שכר הדירה הוא הפופולרי ביותר באירופה, אבל ... איך הכל יתפתח? כדי לענות על שאלה זו, המשך לעקוב אחרי הבלוג שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB