סמכויות נגד קוביד -19

לאחר התקופות הקריטיות הראשונות, נראה כי המצב של קוביד -19 ברור לפחות למלומדים. ולמרות שהבעיות נמשכות, נראה כי לצאת מנצח מהאתגר הזה, בזמן הקצר ביותר האפשרי, יהיה וינה וליסבון.
אבל בואו ננסה לתת תמונה מלאה על המצב, וננתח בפירוט את המצב הנוכחי וה הבא בערים המרכזיות. גם אירופאי וגם לא אירופי.
אז אם אתה סקרן לאן ואיך הנדל"ן יעלה ביתר קלות ... ובכן אתה במקום הנכון.

שוק הנדל"ן העולמי ברור. יש האטה חזקה ויהיה הרבה בנדל"ן הרבה זמן. בתחילת השנה הערים שהוגדרו כטובות ביותר, מבחינת הצמיחה בשוק, היו פריז, מיאמי, ברלין וז'נבה. למותר לציין כי עליית הפוטנציאל העולה בנדל"ן שיבשה לחלוטין. במקום המציאויות האורבניות הנפלאות והמיוחדות הללו, אנו מזהים כיום את ליסבון, מונאקו, וינה ושנגחאי.
אך בהגנה על עצמנו היטב ממצב זה, ישנם גם בירות אחרות.

לונדון וליסבון, מבחינת הצמיחה, יעלו 5%. השוק האירופי באזור הבינוני שלו מוצא במקום זאת את ברלין, ז'נבה, וינה ומדריד. ערים שונות כל כך זו מזו, יחלקו בעליית מחירים שתנעה בין 1 ל -4.9 נקודות אחוז.

מדוע לונדון תבלוט? הנה מגיע החלק המהנה. עיר המלכה אליזבת תכוון גבוה בזכות תופעת הברקסיט. למרות העובדה שהמצב ביחס ליציאה מאירופה גרם לאי-ודאות רבה בקרב המשקיעים, דווקא היציאה מהאיחוד האירופי תאפשר את עלייתה המהירה של לונדון. לעלות תהיה לכך השפעה רבה, אם ניקח בחשבון שבחמש השנים האחרונות המחירים ירדו ב -25% פחות.

ליסבון תבסס את מדיניות הנדל"ן שלה על מחיר הפרמיה המוקצה לנכסי יוקרה. זמינות מועטה אך איכותית. שוק שיערב את האליטה ולא את ההמונים.
וינה תמצא מקלט גם במותרות, עם עלייה אפקטיבית במחירים גם במגורים הסטנדרטיים ביותר.

ממה שאנחנו יכולים להסיק, שוק הבית השני יהיה זה שיתאושש הכי בקלות. משקיעים שמכוונים לרכוש נכס, ככל הנראה יעשו זאת על מנת שתהיה להם אפשרות למצוא את ההזדמנות המושלמת (בזמן הקצר ביותר האפשרי) לשפוך את חסכונותיהם לבנה איכותית. הנה הסיבה לכך שאחרי תקופה מקסימאלית של שישה חודשים על פי החוקרים, תהיה גאות ממשית בבקשות בבירות. השוק במקום הבתים הראשונים, נוטה להישאר בגבולות המדינה. בין היתר בגלל היעדר חזון מוחלט של המצב הפוליטי, החברתי ובעיקר המצב הבריאותי של מדינה זרה, בין השאר בכדי להימנע מביצוע שינויים בתקופה כה מלאה בשינויים.

ואתה, האם הימר על הערים האלה שישנו את חייך?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB