עבודה בבית שלאחר הצוואר: הפופולרי ביותר

נראה שהפוסט קוביד שינה את חיינו באופן קיצוני. וללא ספק, הנדל"ן היה אחד המגזרים שהושפעו ביותר מבחינת שינויים מהותיים. למעשה, הסוגים הפופולריים ביותר הם שונים, בהשוואה לתקופה הקודמת של קוביד. במדריכים הקודמים ניתחנו כיצד השתנה יחסו של הקונה הפוטנציאלי כלפי נדל"ן. התברר שבזכות מצב קריטי זה ניתן היה ליצור יעדי התייחסות חדשים.

מסווג לפי גיל והעדפות. אבל מה היו השיפוצים הפופולריים ביותר? כדי לענות על שאלה זו, החלטנו לאסוף נתונים הנוגעים לסקרים הסטטיסטיים שבוצעו באופן בינלאומי. אז בואו נבין מהן הבקשות הגדולות ביותר!

ראשית, הצורך במרחב רציף בין הסביבה החיצונית והפנימית. כפי שצייננו לא פעם, יש חשיבות מהותית למשקיעים חדשים ליהנות מנכס עם מרפסת או גינה. בקיצור, התפיסה של הפרדה בין פנים לחוץ התגברה לחלוטין.

ישנן גם בקשות רבות להובלת חללים פנימיים מסוימים בדרך כלל מבחוץ. דוגמא בסיסית? המטבח ! אידיאלי לקיץ אך גם בעונות אחרות אם מכוסה כראוי בחלונות גדולים!
אלמנט נוסף שהיה בסיסי בתהליך הבנייה מחדש של קוביד הן מבחינה גופנית אך מעל לכל פסיכולוגי הוא הנוגע למה שמכונה 'פינה חופשית'. מה הכוונה במונח זה? בפינה חופשית פירושו סביבה גמישה ומגוונת. מתאים לכל צרכיו של בעל הבית. אזור שניתן להמרה בקלות לאזור יצירתי, רגיעה או אפילו מוקדש לעיצוב DIY.
בקיצור, תחום בו להמציא את עצמך מחדש.
ובין אלה עולה גם הפרט של העבודה החכמה המפורסמת כעת. עד כדי כך להפוך למרכיב מרכזי אפילו במבנה הבית שלך.

לכן, בעיקר התבקשו עבודות להתקנת סיבים, ויצרו סביבות מבודדות ביחס לשאר הבית או אפילו יצרו סביבות בהתאמה אישית המצוידות בטכנולוגיות גבוהות. בקיצור, מבנה חדש המוחדר מאפס בסביבה שלפני כן צריכה להיות זרה לעולם העבודה.
יתר על כן, אחרון חביב, יש לשים לב לבידוד הטוב ביותר של הנכס. חסכון באנרגיה מילא תפקיד מכריע אחרי קוביד. בידוד הבית שלך בחומרים חסכוניים באנרגיה הוא כעת צעד בסיסי הן למי שרוצה לקנות נכס חדש, אלא גם לפתח מחדש את הקיים.

בקיצור, אלה האלמנטים העיקריים שנחשפו על ידי הסטטיסטיקה הבינלאומית שגרמה לנו להבין עד כמה הקשר הבלתי ניתן לפיס בין החברה לבין הנדל"ן. איננו יכולים לבצע תחזיות ארוכות טווח כדי להבין מה תהיה ההשלכה על תחום זה בעתיד. מה שבטוח הוא שאנחנו בריאליגו תמיד נעדכן אתכם על השינויים שישפיעו על שוק הנדל"ן על כל צורותיו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB