לא למגורים באירופה: שיא

יותר ממאה מיליארד יורו. אלה הנתונים שייצגו את הרבעון האחרון של 2019 עבור שוק הנכסים האירופאי שלא למגורים.
עלייה של 3% בהשוואה לשנה שקדמה, מה שברור שהתחיל לטובה בשנה הנוכחית. יש להדגיש אפוא כי שוק שלא מתגלה בדרך כלל כשוק מגורים יכול למלא תפקיד מפתח ברמה האירופית.
מסיבה זו החלטנו להקדיש מאמר לתופעה זו ממש, אך מעל הכל ננסה להבין כיצד, במגמה העיקרית של מדינות אירופה, מגמה זו כלפי נדל"ן שלא למגורים ירדה.

נתחיל עם האומה שגרמה לכלל המערכת האירופית לסבול הכי הרבה. אנו מדברים על בריטניה שיצאה רשמית מהאיחוד האירופי ב- 31 בינואר. בניגוד למה שניתן היה לצפות, אדמה זו היא זו שייצגה את השוק הגדול ביותר עבור נדל"ן שאינו למגורים מזה שנים. עם זאת, אפקט הברקסיט לא איחר לבוא. הבלם היה, באחוזים, 18%. השנה השנייה ברציפות של קיפאון, שנוצרה ללא ספק כתוצאה מחוסר היציבות של שוק הנדל"ן אך מעל הכל בגלל חוסר האמון מצד המשקיעים.

המוקד היה בהולנד. בדיוק השוק האירופי הרביעי בתחום הנדל"ן. באופן מוזר, נרשמו גם עסקאות נופלות, ככל הנראה בגלל העלייה הכללית במחירים. נזכור גם כי הולנד היא אחת המדינות עם תוחלת חיים גבוהה יותר מהממוצע האירופי. זה כמובן גם בתחום הלא-מגורים.

לעומת זאת, גרמניה, אנו יכולים לומר בוודאות, תרמה לגידול של 12 מיליארד יורו טובים בזירה הבינלאומית. שיא אמיתי למדינה, ששברה לראשונה את השיא הקודם שלה בשנת 2007. בפרט, ברלין ומינכן כבר השקיעו למעלה מ -10 מיליארד יורו (כל אחד) עד סוף 2019.

בדרכה שלה, צרפת ייצגה גולת הכותרת. עם השקעות שהגיעו לכדי 40 מיליארד יורו, נראה שהיא התאפיינה כאחת המדינות האטרקטיביות ביותר עבור המשקיעים. בכל אזוריה נרשמה ביקוש עקבי ומתמיד, מה שתרם לשיפור הקיצוני של השוק הלא-מגורים הלאומי.

אבל איזו קטגוריה מייצגת את העיקרית בענף זה? ללא ספק המשרדים נמצאים בראש הדירוג. בכך 47% מההשקעות יתכנסו בשוק. 6% טובים יותר מהשנה שעברה. למעשה, יש בערך 20 פעולות שהגיעו ל 20 מיליארד יורו. ריבאונד אמיתי לעומת 2019.
עם זאת, המשקיעים העיקריים בענף הם אירופאים, ואילו התיקים האמריקאים תרמו להגיע לרמה גבוהה זו.

זה כמובן לא קל להבין מה יהיו המגמות העתידיות, תוך התחשבות כי זו לא מדינה אחת, אלא אזור מאקרו. מה שבטוח, עם זאת, הוא שתמיד נהיה מעודכנים בנושא!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB