מגדר ונדל"ן: נשים קונות יותר

מחקרים מדעיים הראו שלגברים ונשים גישה שונה לשוק (מכל הסוגים). הבדל זה בהתנהגות הוא כמובן תוצאה של צרכים שונים הנוטים להיות קשורים לגורם המגדרי. אך האם ידעת שהבחנה זו מתבררת כמסומנת למדי אפילו בנדל"ן?

בפרט, על פי ניתוחי השוק האחרונים, נראה כי לנשים יש נטייה להוציא יותר על חוזה רכישה ולמכור מחדש במחיר נמוך יותר מאשר גברים.
אבל בואו ננסה להיכנס לגופו של עניין, וננתח בפירוט את המצב.

אנו מניחים שכאשר גברים ונשים בוחרים נכס להשקעה בו, הם בדרך כלל מחפשים פררוגטיבים שונים. המחקר בוצע בארצות הברית, שם שוק הנדל"ן כבר מגוון למדי באופיו.
על מדגם של תשעה מיליון מכירות, שהתרחש בין 1991 ל -2017, נמצא שנשים רווקות משלמות 3% יותר מגברים באותו מצב ובאותה מידה מוכרות את הנכס תמורת 2% פחות.

במונחים כספיים, בהתחשב בעובדה שאמריקאים מעבירים רכוש בערך 12 פעמים, במהלך קיומם, החיסרון יכול להיות משמעותי באמת. למעשה, אנו מדברים על הפסד שנתי של כ- 1,700 $ בעושר דיור. אבל מדוע זה קורה?

נראה שיש צורך לציין כי הגורמים אינם נופלים מחוסר מיומנות השייכת למין הנשי, כאשר ניגשים לנדל"ן. זה פשוט הבדל בסדר העדיפויות. למעשה, נשים מעדיפות להוציא יותר, במקום לנהל משא ומתן ארוך ולהתקשר הן בזמן הרכישה והן במהלך המכירה. הסיבה לכך, הנוחות תקטן. מעין הוצאה גבוהה יותר המתפרסת על זמני התאוששות מהירים יותר. אפליה בין השלבים המוגבלים לדינמיקת רכישה מאפיינת גם את היעד הגברי.

במיוחד אנו מזהים גישה זו של האצת העיתוי בשוק היוקרה. במקרה זה, למעשה, הצורך לזכות בנכס הרצוי בזמן עולה על מושג הנוחות.

האם אתה עובר למהפך אמיתי? ובכן, אם לוקחים בחשבון שבאופן כללי, שוק הנדל"ן חווה רגע מכריע (מבחינת המשקיעים), אין זה מפתיע כיצד האחרונים רוצים להזדרז, לפני שאבד את ההזדמנות הטובה ביותר להשקיע.

אז איך שוק הנדל"ן העולמי יתפתח מבחינת העדפות הרכישה? האם תבחר להשיג או למכור מחדש נכס במהירות, או שתעדיף זמנים ארוכים יותר אך במחירים נוחים יותר? בזמן ההמתנה למידע נוסף, אנו מזמינים אתכם להתעדכן בפורטל הריאליגו שלנו, כדי לקבל רקע כללי על שוק הנדל"ן הבינלאומי!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB