נדל"ן איטלקי: זו הסיבה שזה זמן טוב להשקיע

האם אתה זוכר מתי בתחילת השנה אמרנו כי 2019 תהיה תקופה חיובית עבור שוק הנדל"ן העולמי? ובכן, ככל הנראה, כדי לרכוב גל אופטימיות זה אנו רואים איטליה כגיבור. זה עדיין לא ניתן היה להבין מדוע במדינה זו, המגמה החיובית של חוזי מכירות וחכירה, נחנך בשנת 2018 עדיין לא הפסיק.

מנתח בפירוט את המצב האיטלקי, נציין כי בשנה שעברה, היקף ההשקעות באומה זו הגיע 8.4 מיליארד יורו, הבטחת איטליה להישאר מעל הממוצע האירופי במשך עשר שנים. הודות לנוכחותן של בירות זרות רבות, כפי שאנו זוכרים ש"לו סטיוויל "הוא יעד מבוקש במיוחד, בלה איטליה מובילה הרבה מדינות אירופאיות אחרות עם ראשיהן גבוה, אבל הם אינם מצליחים עם האור שלהם.

אבל מה זה מניע קונים פוטנציאליים יותר של הנכס האיטלקי לשפוך את ההון שלהם לתוך האומה הזאת? ללא ספק, אחד המאפיינים העיקריים של המדינה הוא החוקה הגיאוגרפית-פוליטית שלה.
 למעשה, באיטליה יש מאפיינים שונים בין צפון, מרכז ודרום, הן במונחים של כלכלות, אלא גם מבחינת הנוף והזדמנויות עבודה. כל משקיע יכול בקלות למצוא את הממד הקרוב ביותר אליו, תוך שמירה על אותה טריטוריה.

בין הערים המובילות, אנו ללא ספק לזהות מילאנו, עם שוק הנדל"ן המושך נזק 2-4 מיליארד השקעות, שזכה בתואר "שוק הנדל"ן הדינמי ביותר באיטליה".
 רומא, לעומת זאת, הבירה, חוותה צמיחה חזקה בהשוואה לשנים קודמות, למרות המשבר. על פי נתונים סטטיסטיים, משקיעים "מעוניינים" הצטרפו בעלי עניין חדשים (הן מבחינת לאום וגיל), כגון מדינות המזרח, אשר מבקשים לשלוט בשוק הנדל"ן הזרות.

רמת התחרות הן ליבה והן ערך להוסיף Esset הוא גם הולך וגדל בתחומי הלוגיסטיקה והן במשרדים, הקשורים אתגרים חדשים המוכתבים על ידי הקדמה של חידושים בתחום המסחר האלקטרוני.

2019, ולכן, מבטיח להיות שנה חיובית יותר עבור איטליה, גם הודות לריבית נמוכה, מגנט אמיתי למשקיעים הנדל"ן. עם יותר משלושה מיליארד בירות אירופאיות, איטליה משתרעת בבירור על בריטניה (שוקל על ידי Brexit), שוויץ, גרמניה וצרפת.

למרות שרבים חוששים שמרגע אחד למשנהו האופטימיות המשתוללת הזאת עלולה לקטוע, הצינור המייצג את שוק הנדל"ן האיטלקי הוא תשעה מיליארד דולר.
ממש מעודד תוצאות, אשר נראה לקחת את רוח הרפאים של משבר חדש ואף יותר.

יש לקוות כי זה 2019 יכול להביא את התוצאות הרצויות למדינה הזאת, כל כך עשיר בהיסטוריה ונוף יפה, אבל גם מסומן על ידי זמנים כלכליים קשים!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB