שוק הנדל "ן ההולנדי אמיתי יכול להיות קר: זה למה!

אחת המדינות המתקדמות בעולם, הפתוחה ובעלת התמ"ג החזק ביותר במונחים מוחלטים, נראה כי הולנד חווה קשיים בשוק הנדל"ן. נראה כי מולדתו של ואן גוך חיה באחד הציורים המפורסמים ביותר שלו: לילה של כוכבים, נטול צורה ומעל לכל מבלבל.

אחרי חודשים של התחממות יתר, למעשה, הנדל"ן של הולנד נראה קפוא, חורף על ידי הרוח הקפואה של המשבר. על פי נתונים סטטיסטיים, המחירים ממשיכים לעלות, מסכנים להגיע לתקרה ההיסטורית. אבל הבעיה היא אחרת. במקביל לעלייה זו, כמה נסיגות חמורות מאוד בצד הביקוש נמצאו. פחות ופחות בתים נרכשים בארץ הזאת. די לומר כי ברבעון האחרון של השנה שעברה, סביב 8% מהבתים נמכרו פחות מאשר בשנת 2017 (במחירים מופקע באמת).

באזורים מסוימים, כמו בעיר הבירה אמסטרדם, מספר חוזי הקנייה והמכירה כמעט בוטל. למעשה, משקיעים רבים הם אלה, שנכפה על ידי מצב זה כל כך לא נוח, מעדיפים לחתום על חוזה שכירות.
יותר ויותר אנשים אינם מסוגלים לשאת את ההוצאות הללו ולבחור פתרונות חלופיים. כדי לסבך את המצב הזה, יש גם נוכחות של פרויקטים צינור לבניית כ 80,000 בתים חדשים בשנת 2019, אשר, ככל הנראה, לא יימכרו מיד. הנכסים נותרו בשוק במשך כ -25 יום בשנת 2017, וכן על פני תקופה של 28 בשנת 2018. היום, לעומת זאת, נכס נשאר בשוק הנדל"ן במשך יותר מחודש, לפעמים בלי עניין מיוחד בצד הביקוש.

באשר פילוח של המשקיעים, הקונים המקומיים פחות ופחות. אולי זהו היסוד החיובי היחיד לכלכלת הולנד, שכן תרומת ההון הזר, במיוחד מצד אזרחים עשירים, גורמת לפתיחה נרחבת יותר כלפי השוק הבינלאומי.
אחת מנקודות החוזק המעטות של המדינה ניתנת על ידי כלכלה חזקה וחזקה, ועל ידי הרגישות הרבה לקיימות, גם בתחום הנדל"ן.

שוב ושוב מצאנו את הולנד בראש התרשימים הירוקים והחכמים. לדוגמה, את השגשוג בבתים זעירים יש שורש בארץ הזאת, אשר הצליחה לשלב את המושג של בתים קטנים עם פונקציונליות ביחס להגנת הסביבה.
מצב דרמטי שכזה, אם היה מתרחש באומה אחרת, היה גורם נזק הרבה יותר קריטי ובלתי הפיך. גם בנסיבות אלה, הולנד מצליחה לתמרן היטב, הודות למערכת ממשלתי, כלכלי וחברתי מעורר קנאה.

יש לקוות כי לאחר מספר חודשים, הולנד תוכל להחזיר את התואר של כוח כלכלי, להתגבר על שלב קריטי ומדאיג זה.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB